A 38-a ediție a Târgului de Turism al României a primit peste 13.400 de vizitatori
Între 16 și 19 noiembrie, Târgul de Turism al României a primit peste 13.400 de vizitatori, atât specialiști care activează în turism, cât și public larg, amator de vacanțe și călătorii diverse de la cele de business, până la cele către destinații exotice sau din categoria turismului de aventură.
Produsele și serviciile ofertate, precum și activitățile conexe în care aceștia au fost implicați, fie la standuri, fie în spațiile dedicate conferințelor și seminariilor, au contribuit la creșterea notorietății celei de-a 38-a ediții a Târgului de Turism al României 2017.
La eveniment au participat 204 companii, agenții de turism și tour-operatori din: Austria, Bulgaria, Cuba, Grecia, Ungaria, Israel, Italia, Palestina, Polonia, România, Spania, Ucraina, care au oferit vizitatorilor posibilitatea de a se informa și de a achiziționa vacanțe și călătorii personalizate în funcție de bugetul și preferințele fiecăruia.
Romexpo, partenerii săi și agențiile de turism au acordat și la această ediție o atenție deosebită turismului românesc.
Zonele cu potențial turistic mare au fost promovate la târg prin intermediul consiliilor judeţene şi locale, astfel încât publicul a avut ocazia de a afla informaţii diverse despre: peisajele fascinante ale României, din toate regiunile ţării, despre istorie şi valori culturale artistice şi gastronomice din:
Județele: Alba, Argeș, Bacau, Bihor, Brașov, Olt, Dambovița, Gorj, Hunedoara, Ialomița, Maramureș, Mureș, Neamț, Sibiu, Suceava, Timișoara, Vâlcea, Vaslui;
Oraşele: Băile Olănești, Băile Tușnad, Botoșani, București, Buziaș, Calimănești, Corabia, Covasna, Drăgănești-Olt, Govora, Hunedoara, Huși, Mangalia, Panciu, Piatra Neamț, Sibiu, Slănic Moldova, Techirghiol, Zalău;
Comunele: Aroneanu, Cetățeni, Frumușița, Dobrosloveni, Drânceni, Moreni, Novaci, Tataruși, Trifești, Tupilați, Turia.
Frumusețea Maramureșului și Bucovinei a fost scoasă în evidență de pachetele turistice care cuprind nu doar o simplă vacanță, ci o adevărată experiență cultural-turistică, un mix de tradiții gastronomice și activități culturale și de agrement.
Ce a însemnat Târgul de Turism al României - ediția de toamnă 2017?
13.470 vizitatori - 25% creștere față de ediția de toamnă 2016
7486 mp/204 de companii participante
21% grad de internaționalizare
Expozanți din 12 țări:
Austria, Bulgaria, Cuba, Grecia, Ungaria, Israel, Italia, Palestina, Polonia, România, Spania, Ucraina.
Pe parcursul celor patru zile vizitatorii au facut un adevărat tur pe toate continentele, având ocazia să se informeze şi să aleagă vacanțe și călătorii atât către destinaţii binecunoscute precum: Malta, Grecia, Turcia, Bulgaria, Austria, Italia, Spania, Franţa, Marea Britanie, cât şi către locuri exotice: Mauritius, Maldive, Caraibe, Malta, Canare, Madagascar, Reunion, Singapore, Seychelles etc.
Publicul a profitat de reducerile oferite de agenții și tur-operatori, deoarece au fost sejururi ofertate și la discount-uri de 50% față de prețul de listă, precum și costuri foarte avantajoase față de alte perioade ale anului, atât în privinţa transporturilor, cât şi a cazărilor.
Premieră în 2018, la ediția de primăvară a Târgului de Turism
Aceasta va avea loc între 22 și 25 februarie 2018, într-unul dintre noile spațiile expoziționale Romexpo, pavilionul B2.
Mai multe detalii pe https://www.facebook.com/targuldeturism/ și https://www.facebook.com/RomexpoSA/.
Comentarii