(P) Inovație – cuvântul cheie al anului 2019
Inovație – cuvântul cheie al anului 2019
Dacă ar fi să alegem un singur cuvânt cheie după care să ne ghidăm alegerile din acest an – fie că vorbim de domeniul beauty sau cel tehnologic -, acesta ar fi cu siguranță „inovație”. În 2019, căutăm mai mult ca oricând ceva nou, ceva care să ne intrige prin simpla sa existență, care să ne facă să punem la îndoială limitele posibilului. Pe scurt, acel ceva care să ne promită un viitor mai bun, mai optimist.
Iar dacă până acum, inovația stătea în mâinile a câtorva oameni, acum ea este mai aproape de consumator în fiecare zi. Ca dovadă, în ultimul timp, din ce în ce mai multe branduri caută să introducă tehnologii revoluționare în viața de zi cu zi a consumtorilor. Purtăm haine din materiale reciclate, ne monitorizăm pulsul prin aplicații mobile, purtăm încălțăminte conectată la Bluetooth și ne controlăm întreaga casă cu ajutorul sistemelor smart pentru locuință; din nevoia de adaptare sau din dorința de a acomoda cerințele unui publicului din ce în ce mai conștient de avantajele unu viitor fără fum, până și un obicei de zi cu zi precum fumatul a beneficiat, în ultimii ani, de un re-vamp.
Dispozitivele de încălzire a tutunului sunt, în momentul de față, un reper din punct de vedere al inovației, atunci când vorbim de consumul de tutun. Grija pentru un viitor fără fum se traduce clar, prin funcționalitățile device-ului: acesta nu arde tutunul, ci doar îl încălzește, promițând astfel mai puțin miros neplăcut și nicio urmă de scrum. Prin utilizarea IQOS sunt eliminate în întregime și fumul, prin urmare, fumatul pasiv nemaifiind o problemă.
Comentarii