Oameni care ne inspiră: Avi Cicirean, Owner Brand Minds
Voi de unde vă luaţi inspiraţia? Poate din cărţi, din artă, poate din muzică sau din natură. Poate din alţi oameni. Poate din faptele lor, din drumul lor prin viaţă. Am vorbit despre inspiraţie și determinare cu Avi Cicirean, organizatorul celor mai mari evenimente cu vorbitori inspiraţionali din România.
Se recomandă ca antreprenor, Creative Director și colecţionar de artă. De fapt, el este omul din spatele companiei de evenimente Brand Minds, cea care i-a adus la București, printre alţii, pe Martin Lindstrom (marketing guru) sau Karim Rashid (designer de renume mondial). A produs peste 20 de mii de reclame, a făcut creaţie, organizare de evenimente și 2017 va fi pentru Brand Minds un an al marilor surprize și revelaţii. Proiectul cel mai important, în acest moment: Brand Minds 2017, eveniment la care vor veni Gary Vaynechuck, tipii care au inventat conceptul Funky Business, Julian Treasure, Robert Murray, Lenja Faraguna.
DESPRE DORINŢE
Misiunea noastră este să inspirăm oamenii pentru a crea o lume mai bună și, când spun asta, mă gândesc la România, o ţară cu un potenţial extraordinar. Avem oameni creativi, dornici să se dezvolte și din acest motiv am dorit să aducem în faţa lor niște repere din industriile creative, speakeri de top.
DESPRE ISTORIA PERSONALĂ
Am fost director de creaţie în radio timp de 13 ani și am produs peste 20.000 de reclame pentru diferite branduri. Am fost o perioadă lungă de timp implicat în showbiz și cred că acolo am învăţat foarte multe. Dezvoltarea personală a fost tot timpul o prioritate pentru mine, în care am investit foarte mult timp. Mergând la foarte multe conferinţe, workshopuri, traininguri, am realizat faptul că este o nevoie foarte mare de conţinut relevant pentru piaţa din România, așa că am decis să furnizez acest conţinut sub Brand Minds.
CITIŢI INTERVIUL CU BEATRICE RANCEA, NOUL DIRECTOR AL OPEREI ROMÂNE
DESPRE INVITAŢII DE LA BRAND MINDS
Cred că cel mai mult am învăţat de la Martin Lindstrom. În drum spre aeroport, îmi spunea că România este una dintre cele mai „neînţelese” ţări în care a fost. Străinii și-au format o imagine greșită asupra ţării noastre și are dreptate Lindstrom, nu e de neînţeles asta. Prin aceste evenimente încercăm să punem România „clean” pe harta de business din sud-estul Europei.
DESPRE CEL CARE ÎL INSPIRĂ
E greu de spus, dar cel mai mult, până acum, m-a inspirat Peter Diamandis, un antreprenor unic, medic și inginer, care visează despre viitorul nostru. El mi-a deschis ochii către o nouă percepţie asupra lumii în care trăim și mai ales scalabilitatea mondială prin care comunică brandurile.
DESPRE VIZIUNEA BRAND MINDS
Vrem să creăm evenimente-experienţă care să aducă valoare oamenilor, prin acces la informaţie, oportunităţi și dezvoltare sustenabilă pentru viitoarele generaţii. Ca orice început, a fost greu, dar cu ajutorul partenerilor am reușit să avem același limbaj și să contribuim prin a crea experienţe premium. Am remarcat că oamenii sunt deschiși la nou și, mai mult decât asta, preferă să vină la evenimentele din ţara noastră, decât să cheltuiască sume mult mai mari pentru același tip de conferinţă în afara ţării. Încercăm să menţinem preţurile cât mai jos posibil pentru a avea speakeri de top.
DESPRE VIITOR
BRAND MINDS ASIA este noua noastră destinaţie. În toamnă vom organiza primul mare eveniment în Singapore. Ne dorim să producem două evenimente mari în fiecare an: Brand Minds Europe și Brand Minds Asia. Vedem viitorul cu o deschidere foarte mare. Pentru Brand Minds Europe 2018 am pregătit foarte multe surprize, în premieră pentru România.
Comentarii