Foodwise Marketing semnează proiectul de HoReCa design pentru URSUS Breweries - Frank The Tank din Cluj-Napoca
Foodwise Marketing a coordonat și implementat cel mai recent proiect de HoReCa design din portofoliul Ursus Breweries - Frank The Tank. Cu această nouă locație, URSUS își extinde prezența în Cluj-Napoca, invitând consumatorii să descopere experiența berii URSUS la tank.
Frank the Tank s-a deschis în luna iulie a acestui an și este un pub cu o personalitate aparte, în concordanță cu numele pe care îl poartă. Noua locație pune accent pe experiența URSUS Tank – care, printr-o tehnologie nouă în România, propune consumatorilor o bere proaspătă, nepasteurizată, livrată în 24 de ore din fabrică. La fel ca toate celelalte locații de tip tank din portofoliul Ursus Breweries, și Frank The Tank are ca punct central de interes tank-ul de bere URSUS, în jurul căruia sunt construite celelalte elemente care vin să completeze atmosfera.
Stilul contemporan al locației promite consumatorilor pasionați de bere o experiență autentică, oferindu-le acestora oportunitatea de a savura cea mai proaspătă bere nepasteurizată – URSUS Tank - livrată direct din fabrică. Proiectul Frank the Tank a început în 2018 și a fost realizat împreună cu studioul de arhitectură PickTwo.
„Deși anul 2020 este un an complicat pentru industria HoReCa, ne propunem să depășim dificultățile momentului și să construim proiecte durabile, cu bătaie lungă. Chiar dacă avem de a face cu un an dificil pentru aproape toate industriile, Foodwise nu a încetat nicio clipă să privească dincolo de criză, cu viziune și încredere. Așadar, continuăm să ne implicăm, alături de partenerii noștri, în proiectele în care credem.
Astfel, ne face plăcere să prezentăm prima locație URSUS la Tank din Cluj – Frank the Tank, realizată împreună cu Ursus Breweries. Am dezvoltat conceptul de design și arhitectură împreună cu cei de la PickTwo Studio, reușind să integrăm în atmosfera locației elementele-cheie ale brandului URSUS și să oferim consumatorilor o berărie cool, unde vor avea o experiență autentică de la prima bere turnată în pahar, direct din tank.”, declară Raluca Zisu, Senior Account Manager, Foodwise Marketing.
„Ne bucurăm să anunțăm deschiderea pub-ului Frank the Tank, care credem că reprezintă o gură de aer proaspăt pentru consumatorii din Cluj. Proiectul vine să completeze portofoliul de locații tip URSUS Tank, în contextul în care atenția noastră a fost îndreptată spre segmentul HoReCa. Astfel, ne-am axat pe o abordare 360° a locațiilor, mutând accentul de pe simplul branding de locație către dezvoltarea unor spații care să ofere experiențe imersive consumatorilor.
Frank the Tank face parte din seria locațiilor selectate unde poate fi găsit URSUS Tank, conceptul nostru inovator pentru bere cu gust proaspăt, direct din fabrică. Berea URSUS Tank este disponibilă exclusiv în segmentul HoReCa, doar în anumite locații. În București – la Biutiful, Hanul Berarilor Casa Soare, Becker Brau, Draft Pub, Journey Pub, Extra Time, Green Hours, iar în țară: la O brothers (Buzău), Library și London Pub (Constanța), Downtown (Craiova), La Butoaie (Pitești), KS Pub ( Ploiești) și Towers (Târgoviște).”, menționează Loredana Catană, Senior Brand Manager Ursus Breweries.
Mai multe despre Frank The Tank povestește chiar Lenard Matei, proprietarul localului: „Ne-am dorit să deschidem un spațiu care-i invită pe oameni la povești consistente și pline de adevăr - așa cum sunt, în fond, produsele care stau la baza Frank the Tank: berea Ursus Tank, proaspătă, nepasteurizată, adusă din fabrică direct în halbă, și preparatele aromate, gătite pe grill Argentinian. Pentru noi, Frank e berarul-gazdă care-ți pune tot ce are mai bun pe masă și te face să te simți ca acasă, iar lucrul acesta se resimte în felul în care vorbește, în atmosfera locului și în grija pentru fiecare produs în parte.”
„Frank the Tank este un proiect de design interior în care am vrut să ilustrăm personalitatea lui Frank. Tapsterul Frank este mereu pus pe șotii și glume. De aceea, în acest spațiu se regăsesc mai multe zicale, maxime și expresii atribuite lui. Desigur, pasiunea lui Frank pentru bere este dusă la rang de artă si prin instalația de bere proaspată, URSUS Tank, prezentă deasupra barului. Aceasta, alături de corpurile de iluminat din centrul camerei, reprezintă piesele centrale ale parterului. Din punct de vedere stilistic, am îmbinat arhitectura neoclasică a clădirii restaurate cu elemente industriale ce se regăsesc peste tot în spațiu. Dacă parterul spațiului este inspirat de pasiunea lui Frank pentru bere, subsolul va fi inspirat de muzică, găzduind o scenă pentru concerte, seri de karaoke sau stand-up comedy, cu publicul la masă. Conceptul este realizat în cadrul biroului Picktwo Studio, iar la proiect au lucrat arhitecții Carmen Orzea, Sabina Iancu și Sebastian Mîndroiu”, completează Sebastian Mîndroiu, PickTwo Studio.
Foodwise Marketing, agenție specializată în marketing strategic și conținut creativ pentru industria de food&beverages din România, face parte din grupul de comunicare HELLO. Grupul are capital 100% românesc și cuprinde companiile Hello Communication și Hello Consumer Interaction – cu specializări complementare, care furnizează soluții de strategie, branding, comunicare integrată, PR și comunicare digitală, on și off trade marketing.
Pe lângă aceste servicii, Foodwise Marketing continuă consolidarea parteneriatelor în proiecte de horeca & retail design – semnând de la începtul anului lansarea hotelului Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca și a restaurantului Solt Dining, precum și alte proiecte dezvoltate alături de JW Marriott, Hilton Garden Inn Bucharest Airport și grupul City Grill.
Comentarii