Sapte motive pentru care sa apelezi la o agentie SEO de top
Detii un business in mediul digital, cum ar fi un magazin online sau un website de prezentare a serviciilor oferite? Indiferent de anvergura acestuia, ca este vorba de o mica afacere la nivel national ori local, ca esti un intreprinzator de talie medie sau detii un brand recunoscut pe plan global, ai nevoie de serviciile oferite de o agentie SEO de top!
Acest aspect ar trebui luat in considerare de tine si integrat in strategia de marketing, intrucat o agentie serioasa te va ajuta sa te detasezi de concurenta si sa-ti atingi obiectivele in cel mai eficient si sustenabil mod.
O agentie SEO conectata la trendurile si provocarile actuale din sfera comertului electronic stie faptul ca, in era competitiei acerbe, este definitoriu sa te pozitionezi permanent cu cel putin un pas inaintea concurentei. Doar in felul acesta vei reusi sa castigi brand awareness-ul de care are nevoie business-ul tau pentru a genera, treptat, incasari cat mai mari.
Dar, iata, mai exact, care sunt motivele pentru care sa apelezi la o agentie SEO foarte competenta:
1. In primul rand, serviciile de optimizare a site-urilor pentru motoarele de cautare (Search Engine Optimization), ce reprezinta principala preocupare a unei astfel de agentii, vor contribui semnificativ la cresterea traficului organic.
Spre deosebire de traficul direct, cel organic te ajuta sa te pozitionezi in topul SERPs si sa devii relevant pentru un timp indelungat. Acest detaliu va conduce la imbunatatirea vizibilitatii afacerii tale pe Internet si, implicit, a castigului financiar pe termen lung.
2. Mai mult decat atat, continutul organic conceput de copywriterii dintr-o agentie SEO si afisat de Google, cel mai popular motor de cautare, prezinta mai multa incredere si este mai relevant din punct de vedere al proximitatii zonale. Astfel, website-ul tau va avea mai multe sanse de a fi accesat de catre utilizatori cu adevarat interesati de oferta ta.
3. Drept urmare, odata cu cresterea numarului de accesari, sansa ta de a obtine conversii (transformarea potentialilor clienti in cumparatori) va creste si ea vertiginos, in timp. Acest lucru se traduce prin sporirea ratei de conversie, adica a tranzactiilor efectuate pe site-ul tau, prin achizitionarea de produse si servicii din oferta ta (vanzari).
4. SEO nu presupune doar optimizare textuala, targetand expresiile cheie de interes in continutul scris, ci si monitorizare si actiuni tehnice privind buna functionare a site-ului. Astfel, vei preveni si evita problemele de ordin tehnic, mai putin vizibile, pe care le-ar putea intampina pagina ta fara ca tu sa-ti dai seama de eventualele inconveniente.
Cu alte cuvinte, specialistii tehnici din cadrul agentiei respective vor avea grija ca site-ul tau sa fie permanent online si sa poata fi accesat oricand, 24/7.
5. De asemenea, agentia cu care vei colabora se va ocupa inclusiv de aspectul vizual si functional al platformei. Punand utilizatorul pe primul loc, web designerii/developerii vor avea grija ca utilizatorii sa aiba o experienta cat mai placuta a navigarii, fiind atenti la toate detaliile ce tin de UX (User Experience).
6. Deloc de ignorat, o agentie SEO cu adevarat profesionista isi va adapta pachetul de servicii la specificul business-ului tau si la bugetul de care dispui. Practic, vei primi si consultanta business privind dezvoltarea afacerii pe Internet, prin raportare la analiza competitiei – pe care specialistii o vor efectua premergator.
In ziua de azi, o agentie de top acopera servicii integrate, incluzand diverse tehnici si activitati de marketing online, cum ar fi si campaniile PPC sau Social Media.
7. Asadar, colaborand cu o agentie SEO pe termen lung, vei face o investitie smart, la cel mai bun raport „rezultate-pret”.
Comentarii