Ce spun vedetele că se află în dispozitivele lor – Selly, Lidia Buble, Dani Oțil, Andreea Remețan, Sweet Paprika, Alexia Eram și Mario Fresh în rolul principal | O campanie semnată de Huawei în colaborare cu McCann PR
Huawei Consumer Business Group România și McCann PR lansează o nouă campanie sub umbrela HUAWEI P40 Series & VIP Service, prin care își propun să invite utilizatorii Huawei să descopere întregul ecosistem de servicii și produse alături de vedete de televiziune, vedete de radio, artiști și bloggeri. Insight-ul campaniei pornește de la cei mai în măsură să răspundă întrebărilor despre telefoanele Huawei, care sunt și cei care folosesc telefoanele brandului. Proiectul s-a concretizat, astfel, într-o serie de video-uri entuziaste și cât se poate de realiste, care îi au ca protagoniști pe Dani Oțil, Andreea Remețan, Sweet Paprika, Alexia Eram și Mario Fresh.
Cele două vedete care au dat start-ul campaniei și au deschis conversația sunt Lidia Buble și Selly, prin intermediul unui videoclip cu o abordare relaxată, în care cei doi împărtășesc sfaturi și ponturi utile despre lumea aplicațiilor, serviciile de asistență ale Huawei și despre felul în care utilizatorii își pot personaliza smartphone-urile așa cum își doresc. Ca o continuare a acestui demers de comunicare, Huawei a lansat o nouă serie de videoclipuri în care alte cinci vedete răspund, pe lângă întrebările legate de brand, și unor întrebări personale.
Proiectul marchează totodată și continuarea parteneriatului cu cei implicați în campanie și vine ca o confirmare a filosofiei de brand, aceea de a răspunde prompt tuturor nevoilor și dorințelor utilizatorilor, într-o manieră cât mai creativă.
„Ne bucurăm foarte mult să anunțăm lansarea acestei campanii, prin care ne dorim să ajungem cât mai aproape de utilizatorii Huawei. Credem cu tărie că proiectul este unul dintre cele mai bune modalități prin care putem răspunde tuturor întrebărilor iubitorilor de produse Huawei într-o manieră deschisă dialogului, cu atât mai mult cu cât protagoniștii campaniei sunt foarte apreciați în rândul comunităților lor. Cu această ocazie, le mulțumim tuturor pentru implicare. Ne-a plăcut să lucrăm împreună și abia așteptăm viitoarele proiecte!”, completează Sabina Știrb, Marketing Director, Huawei Consumer Business Group România.
De la nevoie la soluție: Sfaturi utile de la utilizatori fideli Huawei pentru alți utilizatori Huawei
Prin vocile celor cinci, la rândul lor utilizatori de dispozitive Huawei, brandul își propune să ofere răspunsuri la cele mai frecvente întrebări pe care cei care folosesc telefoane din portofoliu și le pot pune de-a lungul timpului: Cu ce aplicații îmi pot personaliza noul telefon Huawei și de unde pot descărca aceste aplicații? Cui mă adresez atunci când am nevoie de ajutor legat de cloud storage-ul din telefon? Există vreun număr de contact pentru a intra rapid în legătură cu departamentul de Client Service atunci când vreau să înlocuiesc ecranul telefonului sau o altă piesă importantă? Astfel, de la informații utile legate de dispozitivele Huawei, până la indicații clare legate de punctele de service sau linia de contact rapid ale companiei, Selly, Lidia, Dani, Andreea, Sweet Paprika, Alexia și Mario le împărtășesc cu deschidere pe toate.
Cele patru videoclipuri sunt gândite sub forma unui ghid informațional, interesant de urmărit pentru utilizatorii Huawei, și pot fi accesate ori de câte ori aceștia au nevoie de o informație legată de telefoanele lor sau de alte servicii suplimentare. Această componentă informativă a interviurilor este dublată cu cea de lifestyle, pentru că fiecare KOL implicat în campanie împărtășește detalii personale despre propria relație cu tehnologia și telefonul personal, într-o manieră cât se poate de autentică. Care este ultimul mesaj audio pe care l-au primit sau care este ultima poză surprinsă cu telefonul sunt doar câteva exemple de întrebări la care aceștia au fost provocați să răspundă.
„Ne-am gândit până la urmă că oricine are și a avut măcar o curiozitate mică la un moment dat vizavi de ce se află în telefonul altcuiva. Iar atunci când vine vorba de persoane publice, cu atât mai mult. Așa că, am construit în jurul instinctului acestuia, având grijă să căutăm un mix realmente interesant între detalii despre viețile personale ale protagoniștilor și detaliile despre telefoane și ecosistemul de produse Huawei.” – declară Vlad Tomei și Dorina Cioriia, echipa de creație implicată în proiect, din partea McCannPR.
Highlights interviuri: Sunt utilizator Huawei. Cui mă pot adresa atunci când am o întrebare legată de dispozitivul pe care îl folosesc?
Printre cele mai importante detalii evidențiate în noua serie de video-uri marca Huawei se numără diferențierea dintre HUAWEI VIP Service și numărul de contact rapid, una dintre cele mai răspândite întrebări ale utilizatorilor Huawei, clarificată acum de către cei cinci. Astfel, VIP Service este locul din care aceștia pot afla toate detaliile legate de aplicațiile disponibile pe dispozitive, pașii necesari pentru a-și transfera datele din vechiul telefon în cel nou, în timp ce numărul de contact rapid este util acelora dintre ei care au nevoie de îndrumare în ceea ce privește înlocuirea pieselor de bază sau utilizarea garanției. În plus, cele peste 200 de puncte de service din întreaga țară, îi așteaptă pentru orice fel de întrebare sau serviciu.
Comentarii