Campania Huawei Together 2020 continuă cu un nou parteneriat cu HaHaHa Production: Tehnologia și arta, împreună, printr-un singur gest

Campania Huawei Together 2020 continuă cu un nou parteneriat cu HaHaHa Production: Tehnologia și arta, împreună, printr-un singur gest


Sub umbrela campaniei Together 2020, lansată de Huawei Consumer Business Group la începutul anului și continuată local la finalul lunii iulie cu focus pe ecosistemul de produse și interconectivitatea dintre acestea, compania anunță o nouă colaborare cu HaHaHa Production, casa de discuri și studioul de producție muzicală. Prin intermediul acestei campanii, Huawei accentuează rolul ecosistemului și experiența revoluționară pentru consumatori - experiența Seamless AI Life. Produs al unui plan de afaceri pe termen lung axat pe ecosistemul inovator de produse și software 1+8+N, experiența Huawei Seamless AI Life ajută consumatorii să rămână conectați în permanență, fără efort. 


Huawei anunță și parteneriate noi, pe măsură ce își extinde permanent ecosistemul 1+8+N. Printre parteneri se numără Samsonite, cel mai mare brand de bagaje din lume, aspiratorul robot 360, care a fost și el adăugat la ecosistemul 1+8+N, oferind un dispozitiv de curățare a podelelor inteligent și automat, ce poate fi controlat și monitorizat de la distanță folosind aplicația Huawei AI Life pe un dispozitiv Huawei, Kärcher, lider mondial în domeniul tehnologiei de curățare, ibricul electric inteligent Joyoung cu termostat sau OPPLE Lighting, care oferă o serie de soluții de iluminat, inclusiv iluminare inteligentă.


La nivel, local, sub umbrela Together 2020, compania anunță parteneriatul cu HaHaHa Production, la care iau parte atât artiști precum Sore, Feli Donose sau Emilian, cât și producătorul Șerban Cazan, pentru a ilustra cât de ușor comunică produsele ecosistemului Huawei și măsura în care interconectivitatea dintre dispozitive contribuie substanțial în cadrul proiectelor artistice și profesionale, facilitând transferul de idei și pasiuni.


„Conectivitatea a devenit poate cel mai valoros bun și atât de necesar astăzi, iar angajamentul Huawei de a crea o lume în care totul funcționează inteligent, fără efort, este acum mai important ca niciodată. Ecosistemul Huawei înseamnă o lume în care produsele lucrează perfect împreună pentru ca oamenii să rămână mereu conectați cu ceea ce contează: activitățile zilnice, e-mailurile importante, cei dragi sau chiar melodiile lor preferate.”, declară Sabina Știrb, Marketing Director Huawei Consumer Business Group. „Parteneriatul cu HaHaHa Production vine într-un moment potrivit, în care ne concentrăm pe soluții și resurse pentru a fi mereu conectați la pasiunile și activitățile care ne definesc. Alături de echipa HaHaHa, am redescoperit oameni foarte talentați, care prin activitățile, pasiunea și formula de lucru, ilustrează puterea unui ecosistem creativ care ne inspiră.”, continuă aceasta.

 

Parteneriatul cu HaHaHa debutează cu un videoclip în care artiștii se adună la studio și ascultă piesa finală la boxe, bucuroși că rezultatul este unul pe măsura așteptărilor, astfel că pot continua procesul creativ. Videoclipul începe cu producătorul care lucrează toată noaptea și trimite, pe rând, artiștilor, diferite variante de piese. Sore primește un mesaj pe ceasul Huawei Watch GT 2 42 mm, în timp ce face wakeboard. Ajunge pe barcă, citește mesajul primit de la producătorul Șerban Cazan, își pune noile FreeBuds 3i la ureche și ascultă varianta nouă de piesă. Feli povestește despre ce înseamnă muzica pentru ea, în timp ce Emilian vorbește despre senzația pe care o piesă bună o creează în rândul oamenilor.  Toate acestea se întâmplă în jurul produselor Huawei, care oferă conectivitate printr-un singur gest. Un singur gest care creează conexiuni infinite.


Odată ce intrăm în studio, lăsăm toate problemele și gândurile la ușă și păstrăm unul cu noi: suntem împreună să facem lumea un loc mai frumos, simplu și fără limite. Proiectul <<TOGETHER 2020>>, pe lângă faptul că a reușit să aducă împreună 2 echipe de proiect dedicate și muncitoare, a reușit să aducă împreună creativitatea și tehnologia, unindu-le printr-un singur gest.”, completează echipa HaHaHa Production.


Seria de videoclipuri dedicate parteneriatului Huawei cu echipa HaHaHa Production urmează să fie lansată, ca o continuare a dorinței companiei de a aduce în fața cosumatorilor proiecte creative și inspiraționale, care au în prim plan artiștii și dispozitivele lor preferate.


Despre Huawei Consumer Business Group

Produsele și serviciile HUAWEI sunt disponibile în peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. Compania deține 14 centre R&D în țări precum Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India și China. Huawei Consumer BG este una din cele 3 filiale ale companiei și include telefoane inteligente, computere și tablete, dispozitive purtabile și servicii cloud, etc. Cu peste 32 de ani de expertiză în domeniul telecomunicațiilor, HUAWEI oferă tehnologii inovatoare pentru consumatorii de pretutindeni.

Comentarii

Mai multe

Balul Regățenilor are loc în această toamnă la București

Balul Regățenilor are loc în această toamnă la București

Athenaeum Summer Festival 2023 se încheie în forță cu celebra cantată Carmina Burana, pe 27 iunie

Athenaeum Summer Festival 2023 se încheie în forță cu celebra cantată Carmina Burana, pe 27 iunie

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra revin la București cu două concerte-surpriză la Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra revin la București cu două concerte-surpriză la Athenaeum Summer Festival 2023

Recitalul extraordinar al pianistei Gülsin Onay pe scena Athenaeum Summer Festival 2023

Recitalul extraordinar al pianistei Gülsin Onay pe scena Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra, pianistele Gülsin Onay și Lise de la Salle dau tonul estival al muzicii clasice și contemporane la Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra, pianistele Gülsin Onay și Lise de la Salle dau tonul estival al muzicii clasice și contemporane la Athenaeum Summer Festival 2023

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță alimentară și alimentație sănătoasă în 40 de grădinițe și școli din România

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță alimentară și alimentație sănătoasă în 40 de grădinițe și școli din România

Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări

Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări

Cât costă abonamentele de streaming pe platformele din România

Cât costă abonamentele de streaming pe platformele din România

2
Maserati Grecale, excepțional în fiecare zi

Maserati Grecale, excepțional în fiecare zi

Alfa Romeo Tonale, începutul unei noi ere

Alfa Romeo Tonale, începutul unei noi ere

Cele mai citite

Cum să profiți la maximum de Huawei FreeBuds 3 - Review

Cum să profiți la maximum de Huawei FreeBuds 3 - Review

Electronic Arts România, locul în care se produce, printre altele, FIFA

Electronic Arts România, locul în care se produce, printre altele, FIFA

La 10 ani, pe site-uri porno

La 10 ani, pe site-uri porno

Diana Vasilescu, mintea limpede din spatele jocurilor din telefonul tău

Diana Vasilescu, mintea limpede din spatele jocurilor din telefonul tău

O fotografie imprimată, numeroase momente de bucurie

O fotografie imprimată, numeroase momente de bucurie

Samsung deschide noua eră a televizoarelor cu NEO QLED

Samsung deschide noua eră a televizoarelor cu NEO QLED

Țara care nu a avut de ales

Țara care nu a avut de ales

High-tech Kids

High-tech Kids

Nokia relansează modelul 3310. Cât va costa?

Nokia relansează modelul 3310. Cât va costa?

Balena albastră e în casă, nu pe internet

Balena albastră e în casă, nu pe internet