Olimp Labs se lansează în România prin distribuitorul 7Distribution
Olimp Labs, unul din cei mai mari producători europeni de suplimente nutritive pentru sportivi, se lansează în România prin distribuitorul 7Distribution, pe o piață aflată în creștere-record
Suplimentele proteice și nutritive care erau cu ani în urmă alegerea sportivilor, au fost adoptate de o parte din ce în ce mai mare a populației și sunt consumate în orice moment al zilei, nu doar în conexiune cu o activitate sportivă. În România, pudrele proteice sunt pe primul loc în topul preferințelor, iar suplimentele sportive au depășit categoria produselor de nișă și avansează rapid către segmentul de masă. Astfel, pe piața românească se vând în prezent aproximativ 25.000 suplimente nutritive.
În România ne așteptăm să vedem, ca și în alte țări din regiune un salt spectaculos al acestei piețe, ca o consecință a noului trend de lifestyle adoptat de tot mai mulți oameni: stilul de viață sănătos.
Pe fondul unei dezvoltări internaționale a acestui segment de piață, producătorii de suplimente amplifică inovația și cresc diversitatea și atractivitatea produselor din portofoliu.
Olimp Labs cu o prezență în 100 de țări pe toate continentele și o istorie de 30 de ani în care a lansat peste 30 de produse originale patentate și peste 600 de mărci înregistrate, aduce în România, începând cu această toamnă, suplimente nutritive de înaltă calitate ce acopera categoriile : protein , BCAA, amino acizi, pre-workout, post-workout, vitamine si minerale si multe altele. Compania va introduce in Romania produsele sale prin distribuitorul său unic, 7Distribution. In momentul de fata 7Distribution este deja prezenta cu peste 150 de produse si are drept client retelele de retail : World Class, Mega Image, Auchan, Hervis, Intersport, Esenta Plant, benzinăriile Lukoil și aproximativ 60 de sali de fitness independente.
“Piața românească a suplimentelor e într-o creștere impresionantă de circa 30% pe an conform estimarilor noastre și acest lucru nu poate decât să ne bucure, pentru că arată predilecția românilor către o viață mai sănătoasă, mai activă. Venim aproape de consumatori cu produse originale și mărci înregistrate Olimp Labs, în hypermarketuri, supermarket-uri, magazine sportive și e-shops. Iar pentru că o mare parte dintre cei care consumă suplimente nutritive sunt abonați la cluburi de health & fitness, Olimp Labs intră cu oferta de produse în 60 de săli de fitness, inclusiv în magazinele W-Shop din World Class, cea mai mare rețea de health & fitness din România. Pe viitor, ne dorim să diversificăm gama de produse, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor și preferințelor românilor. Ne dorim să ne cunoaștem publicul cât mai bine, de aceea vom lansa în curând și conturile Olimp Labs România pe rețelele de socializare, Facebook și Instagram”, a spus Florian Markulak, EXPORT KEY ACCOUNT MANAGER.
Despre Olimp Labs ( www.olimpsport.com )
Olimp Labs este o companie farmaceutică poloneză fondată în 1990. Compania este parte a grupului format din Nutrifarm și Olimp Laboratories GmbH Germany. Compania deține un centru de cercetare și dezvoltare în domeniul suplimentelor dietetice și farmaceutice, fiind una dintre cele mai inovatoare instituții europene de profil. În ultimii zece ani, grupul Olimp-Nutrifarm a investit peste 72 milioane euro în noi tehnologii, dezvoltare și cercetare.
Despre 7Distribution ( www.7Distribution.ro )
7Distribution a fost înființată în 2017 și în momentul de față distribuție healthy snacks / functional food / suplimente sport în peste 550 de locații în rețele de retail World Class, Mega Image, Auchan, Lukoil, Esenta Plant, Hervis, Intersport
Contact presă
Luana Mureșan
Media Associate
Phone: 0732702249
e-mail: luana.muresan@perceptum.ro
Comentarii