Iulian Iovănescu - PR Director & Managing Partner Creative Market

Iulian Iovănescu - PR Director & Managing Partner Creative Market



Să creezi strategia de marketing și comunicare pentru branduri de fashion, accesorii și beauty cere multă creativitate. De unde te inspiri? 

Inspiraţia poate veni de oriunde. De aceea, mă expun în primul rând eu însumi la experienţe dintre cele mai diverse. Călătoresc cât de mult îmi permite timpul, pentru că inspiraţia poate veni dintr-o plajă pustie, un festival de muzică, o instalaţie de artă sau o plimbare printre graffitiurile din Berlin. Involuntar, când mă plimb prin București, dacă mă impresionează aspectul unei locaţii, fac fotografii și o indexez pentru un viitor eveniment.


Fashion&lifestyle înseamnă creativitate și un pic de nebunie. Putem vorbi însă și despre strategie și organizare? 

Pentru a putea transmite senzaţia de creativitate și nebunie, trebuie să depui un efort consecvent, să ai o disciplină militară, pentru ca rezultatul să fie impecabil. Orice proiect cere foarte multă muncă și abilitatea de a jongla cu multe necunoscute. Nu prea e loc de nebunie și visare, păstrez aceste senzaţii pentru cei cărora se adresează experienţele oferite de noi.


Cât de important este echilibrul dintre cele două, online și offline? 

Voi începe cu o platitudine: „Trăim în era digitalului”. Cu toţii ne luăm informaţiile din mediul virtual și acolo ne și exprimăm în mare parte din timp. Nu poţi face abstracţie de comunicarea virtuală, mai ales când dorești să atingi o generaţie digitally native. Dar povestea unui parfum se trăiește, încă nu putem experimenta multisenzorial virtual. Așa că putem avea diseminare virtuală pentru o experienţă cât se poate de reală.


Ce branduri și campanii te inspiră în acest moment? 

În primul rând, brandurile din portofoliul nostru, pentru care trebuie să găsim expresii noi de fiecare dată. Lansarea FOREO în România și întreţinerea acestui brand, cu o creștere spectaculoasă într-un timp foarte scurt, Beautik Haute Parfumerie, pentru care trebuie să venim de fiecare dată cu un element surprinzător, o experienţă memorabilă, Guess, care trebuie să spargă tiparele de fashion cu fiecare proiect, lansările Deichmann, cu amprente specifice fiecărei colecţii și așa mai departe. Cel mai recent brand din portofoliul nostru este Victoria’s Secret, care vine cu o istorie spectaculoasă și trebuie să capete și pe piaţa din România reputaţia pe care o merită.


Ce proiecte de succes ai admirat la alţii, dar nu ai vrea să realizezi? 

Îi admir foarte mult pe colegii care s-au implicat în proiecte sociale, mai ales pe cei care nu au făcut-o doar pentru un case study care să câștige premii. Când Creative Market își va permite să adauge în portofoliu proiecte pro bono, voi lupta pentru cauze în care cred. În calitate de „civil”, am alergat la Maratonul București pentru cauza Hope and Homes for Children și încurajez pe oricine să trimită un SMS la 8844, cu mesajul HOPE. Nu aș putea numi un proiect pe care nu aș vrea să îl realizez. Dacă am admirat o iniţiativă, înseamnă că mi-aș dori să mă implic, nu să mă feresc de controverse.


Care sunt momentele profesionale în care te-ai simţit 100% fericit și de ce? 

Au fost multe momente de agonie și extaz, când eram atât de epuizat, dar atât de fericit că un proiect este reușit, că primim felicitări atât de la clienţi, cât și de la cei cărora li se adresează campaniile noastre. Evenimentul de lansare FOREO în România, care a fost gândit ca un immersive experience, consider că a fost un vârf de inovaţie în comunicare, de care sunt foarte mândru. De altfel, acest eveniment este considerat și de către client un exemplu de Best Practice la nivel global.


Au existat și clipe grele, în care te-ai gândit să schimbi domeniul? 

Probabil, zilnic. Dar de vină este și temperamentul meu, pentru că mă dedic 100% și atunci și consumul e de 100%. Dar a doua zi de dimineaţă mă trezesc cu aceeași energie și dorinţă de a face lucruri spectaculoase.


Cum arată pentru tine un comunicator de succes? 

Vă invit la evenimentele de lansare Beautik să ascultaţi celebrităţi din lumea parfumurilor depănând povești magice, care să vă transporte în timp și spaţiu. Un alt om pe care îl admir nespus pentru creativitatea și implicarea socială inegalabilă este Omid Ghannadi, nu mai vorbesc despre prietena noastră Ana Morodan, pe care aș asculta-o predicând oricând!






Comentarii

Mai multe

Nikos Bikfalui, băiatul de 12 ani care echilibrează cariera de actor în filmul Transilvanian Ninja cu Olimpiada de Matematică

Nikos Bikfalui, băiatul de 12 ani care echilibrează cariera de actor în filmul Transilvanian Ninja cu Olimpiada de Matematică

Balul Regățenilor are loc în această toamnă la București

Balul Regățenilor are loc în această toamnă la București

Athenaeum Summer Festival 2023 se încheie în forță cu celebra cantată Carmina Burana, pe 27 iunie

Athenaeum Summer Festival 2023 se încheie în forță cu celebra cantată Carmina Burana, pe 27 iunie

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra revin la București cu două concerte-surpriză la Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra revin la București cu două concerte-surpriză la Athenaeum Summer Festival 2023

Recitalul extraordinar al pianistei Gülsin Onay pe scena Athenaeum Summer Festival 2023

Recitalul extraordinar al pianistei Gülsin Onay pe scena Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra, pianistele Gülsin Onay și Lise de la Salle dau tonul estival al muzicii clasice și contemporane la Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra, pianistele Gülsin Onay și Lise de la Salle dau tonul estival al muzicii clasice și contemporane la Athenaeum Summer Festival 2023

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță alimentară și alimentație sănătoasă în 40 de grădinițe și școli din România

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță alimentară și alimentație sănătoasă în 40 de grădinițe și școli din România

Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări

Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări

Cât costă abonamentele de streaming pe platformele din România

Cât costă abonamentele de streaming pe platformele din România

2
Maserati Grecale, excepțional în fiecare zi

Maserati Grecale, excepțional în fiecare zi

Cele mai citite

Iubirea necondiționată înseamnă acceptarea emoțiilor și nevoilor de bază ale copilului

Iubirea necondiționată înseamnă acceptarea emoțiilor și nevoilor de bază ale copilului

De ce ai nevoie de muzică pentru un antrenament eficient? - Lifestyle Review

De ce ai nevoie de muzică pentru un antrenament eficient? - Lifestyle Review

Staffordshire Bull Terrier, demn de toată încrederea

Staffordshire Bull Terrier, demn de toată încrederea

Cum să îți decorezi casa în culori vii cu ajutorul produselor Meli Melo Deco

Cum să îți decorezi casa în culori vii cu ajutorul produselor Meli Melo Deco

Bogdan Naumovici i-a propus fiului să rămână repetent

Bogdan Naumovici i-a propus fiului să rămână repetent

Moody Decor - dark colours, relaxing mood

Moody Decor - dark colours, relaxing mood

Therme lanseaza 3 noi parcuri naturale unice in Europa, reunite sub conceptele echilibrului, sanatatii si perfectiunii matematice

Therme lanseaza 3 noi parcuri naturale unice in Europa, reunite sub conceptele echilibrului, sanatatii si perfectiunii matematice

Top 10 pancarte de la protestele anti-guvernamentale

Top 10 pancarte de la protestele anti-guvernamentale

7 trucuri vestimentare pentru o apariție WOW!

7 trucuri vestimentare pentru o apariție WOW!