
Pepsi Max își provoacă fanii să gândească out of the box, în noua sa campanie de comunicare

Interesul pentru produsele low-sugar și sugar-free/no-sugar este tot mai accentuat în ultimii ani, în mod special pe piețele emergente, acolo unde trendurile în materie de consum sunt influențate într-o mare măsură de canalele media digitale. Consumatorii care optează pentru aceste variante sunt caracterizați de un stil de viață light, relaxat, dar totodată responsabil și își doresc să poată savura în continuare produse cu un gust la fel de bun.
Noua campanie marca Pepsi este construită tocmai în jurul atributelor diferențiatoare ale produsului său din categoria no-sugar: Pepsi Max își păstrează aroma chiar și în absența zahărului. Pentru a ilustra acest aspect, care poate părea greu de crezut, saltul creativ este făcut, în mod paradoxal, prin folosirea lui Pinocchio. Reabilitarea imaginată a personajului are loc în momentul în care acesta gustă Pepsi Max. Interogat fiind, singurul lucru adevărat pe care îl va spune este legat de autenticitatea gustului – „nu are zahăr deloc, și e la fel de gustos”.
„Potențialul produsului Pepsi Max este explorat într-un mod surprinzător pentru fanii brandului, în noua campanie care se concentrează în jurul demitizării personajului Pinocchio, dar totodată foarte firesc dacă ne raportăm la principalele sale atribute – gustul max, zero zahăr.
Această provocare a fost primită cu entuziasm de echipele implicate, pentru că ne-a oferit tuturor ocazia de a revizita niște șabloane din copilărie, însă dintr-o perspectivă nouă, atipică.
Campania îndeamnă consumatorii să se îndepărteze de modelul gândirii de grup când vine vorba despre lumea înconjurătoare și să facă alegeri conștiente, critice, bazate pe fapte, renunțând, fie și pentru o clipă, la pilotul automat – o capcană în care este ușor să cădem în ziua de astăzi, fiind asaltați de informații, mai mult sau mai puțin adevărate, din toate direcțiile. Dincolo de componenta informativă, execuția creativă se remarcă prin umor și poziționează Pepsi Max în categoria rebelilor din marea familie Pepsi”, a spus Delia Corniciuc Senior Marketing Manager Beverages Romania.
Cele mai citite
_thumb_small.jpg)
4 reţete simple şi gustoase recomandate de Chef Scărlătescu

Top 10 cocktailuri cu rom
_thumb_small.jpg)
11 terase din Bucureşti unde să tragi vara asta

Cotletul şi muşchiul

Home dining @Yuki

Cum poate apa minerală carbogazoasă să evidențieze aromele preparatelor și ale băuturilor?
_thumb_small.jpg)
La han, solo

Top 5 aparate pentru o cafea perfectă
_thumb_small.jpg)
Uanderful, un loc unde mâncarea și serviciile sunt la înălţimea designului

Snagov Club - Summer by the lake
Promo

Ce să mănânci când ești răcit
De ce ai nevoie de muzică pentru un antrenament eficient? - Lifestyle Review

O fotografie imprimată, numeroase momente de bucurie

Exploziile emoționale - 6 aspecte esențiale despre ce sunt și cum să acționăm, oferite de psihologul american Albert J. Bernstein

„Blestemul Insulei Oak” revine la HISTORY cu un nou sezon

Top 5 aparate pentru o cafea perfectă

De ce doare capul și cum te tratezi

Reprogramarea premierei filmului „No Time To Die” pentru noiembrie 2020

Telefonul Medicului - un ajutor destinat întregului personal din linia întâi în lupta împotriva COVID-19

Comentarii