Czech In Staropramen Square Pub: check in ASAP
Când am auzit că Staropramen lansează un pub flagship – al șaselea, aveam să aflu mai târziu, m-am dus cu gândul direct la Praga, la piatra cubică din orașul vechi, la berea mereu rece și pe alese, la preparatele delicioase al căror miros te îmbie să fii prezent și să participi.
Și nu eram foarte departe de adevăr, având în vedere conceptul de beer-food pairing în jurul căruia au fost construite cele 6 puburi Staropramen Czech In din Iași, Sibiu, Bistriţa, Alba, Constanţa și București. Pe scurt, cele patru sortimente de Staropramen – blondă, nefiltrată, granat și dark – sunt propuse pentru a acompania preparatele culinare potrivite, pentru a-și pune astfel reciproc în valoare aromele. Desigur, „perechile” sunt gândite de către chefi iscusiţi, dar asta nu înseamnă că sunt servite altfel decât cu titlu de sugestie.
Czech In Staropramen Square Pub e ușor accesibil, datorită proximităţii faţă de staţia de metrou Piaţa Unirii. Vei recunoaște verdele praghez fără să cauţi prea mult cu privirea. Odată ce ai intrat pe ușă, privirea îţi va fugi iniţial în stânga, către macheta luminată a Pragăi vechi, apoi în faţă, spre barul la care ţi l-ai putea imagina pe însuși Kafka savurând una rece cu băieţii și ulterior spre scările din dreapta, pe care vei vrea să le urci, pentru că vei fi știind deja că la etaj te așteaptă mai multă Praga, mai multă bere, mai multă mâncare. Lăsând gluma, Czech In chiar respiră Vltava prin toţi porii și prin toate degetele de spumă etalon.
Somelierul Ștefan Teris a povestit mai multe despre arome și post gust la evenimentul de lansare a pubului, dar și despre meniul destul de stufos și menit să acopere toate mesele zilei. De la preparate de mic dejun și o diversitate de starters, la feluri principale care să satisfacă toate gusturile și obiceiurile alimentare și deserturi, vei găsi aici tot ce îţi dorești. Inclusiv dacă nu ești genul burgeri și preferi preparatele tradiţionale precum tochitura, gulașul sau varza călită.
Important e să le asortezi cu berea potrivită, căci scopul Staropramen e să deschidă o nouă dimensiune a comunicării experienţiale cu consumatorii prin potrivirea celor trei piese de puzzle: berea, preparatele culinare potrivite și atmosfera îmbietoare. La care, îmi permit să spun, contribuie deopotrivă lumina caldă și odihnitoare, decorul industrial, serviciile, dar și muzica.
De Sînziana Pătru
Comentarii