Cum te ajută un soft restaurant să ai o activitate eficientă
Lovit din plin de pandemia de coronavirus, domeniul restaurantelor are un mare avantaj față de alte tipuri de business care au fost afectate de această problemă. Oamenii vor mânca mereu, iar mai devreme sau mai târziu, restaurantele se vor redeschide complet și vor redeveni accesibile pentru public și profitabile pentru patroni. Tocmai de aceea, dacă deții un restaurant sau ai de gând să deschizi unul, știi că ideea rămâne în continuare una excelentă. Dar pentru a avea un restaurant care să meargă bine, să genereze profituri și să nu creeze probleme de ordin administrativ sau legal, este foarte important să asiguri o gestiune exemplară a activității. În acest sens, un soft restaurant poate fi foarte folositor, deoarece va simplica viața ta și a angajaților.
Pentru a putea înțelege mai bine ce rol are un soft restaurant și cum contribuie el la înlesnirea activităților de zi cu zi dintr-un astfel de local, acest material îți va prezenta caracteristicile și funcțiile unui soft restaurant de calitate.
Cum te ajută un soft restaurant în interacțiunea cu clienții
Una dintre caracteristicile centrale ale unui soft restaurant este că facilitează o servire rapidă și o generare imediată a bonului. De asemenea, cu ajutorul unei astfel de soluții sunt evitate foarte multe greșeli și se înlesnește controlul activității de vânzare și al angajaților. Procesul de vânzare este mult mai rapid. Casierul poate să scaneze imediat orice fel de cod de bare aferent unui produs, fie acesta și un anumit fel de mâncare, atât timp cât este vorba despre o cantitate standard. Acest detaliu indică faptul că nu există timpi morți în interacțiunea cu clientul, acesta nu așteaptă mult înainte de a putea plăti și a primi mâncarea, iar gestiunea este mult mai ușoară și ea. Îndeosebi în cazul restaurantelor de tip autoservire, astfel de detalii pot face o foarte mare diferență.
Cum contribuie un soft restaurant la activitatea de back-office
Printre cele mai dificile părți ale procesului de gestiune al unui restaurant sunt cele de administrare a stocurilor și de gestionare a contabilității. Tocmai de aceea, este îmbucurător să știi că un soft restaurant te poate ajuta să rezolvi cu mare ușurință problemele ce apar din această zonă. Cu ajutorul modului de gestiune back-office, ai posibilitatea să inventariezi produsele și să ai acces în permanență la situația stocului. Este necesară o înregistrare inițială a situației stocului, iar aceasta va fi actualizată la fiecare vânzare sau reaprovizionare. Altfel spus, nu va trebui să numeri produsele, ci doar să le scanezi sau să le introduci în sistem, iar calculul va merge automat. Totodată, un soft restaurant te ajută să verifici numerarul și să generezi în mod rapid rapoarte referitoare la vânzări și încasări. Și activitatea de contabilitate primară este mult facilitată de un astfel de program.
Poți configura softul în așa fel încât să beneficiezi de rapoarte pentru fiecare ospătar, vânzările generate de echipa ta, plus situația pe fiecare masă în timp real. De asemenea, softul beneficiază de modul rețetar, care te ajută să definești produsele și rețetele de preparare ale produselor din ofertă. Din punct de vedere administrativ, soluția mai este utilă și pentru că te poate avertiza imediat ce stocul unui produs se apropie de final sau este epuizat.
Automatizarea multor procese care mănâncă atât timp cât și resurse financiare poate fi cheia eficientizării unui business. Un restaurant care se bucură de un astfel de soft va fi un restaurant mai productiv și cu clienți mai mulțumiți. Poți să apelezi la o variantă precum cele disponibile pe Tehnica Fiscala, acestea fiind dotate și cu posibilități de personalizare a aplicației, generare de facturi, conectare a unui POS bancar sau creare de magazin online.
Comentarii