Nalu Underwear | Minimalism în lenjerie
După 10 ani de marketing în companii multinaționale, Sonia Micu a ajuns să-și creeze propriul brand le lenjerie intimă, aducând minimalismul în prim-plan. Nalu Underwear este un brand românesc, producția se face în România, la o fabrică din Cluj, dar cu materiale din Franța.
"Am început gândindu-mă la obiecte care sunt nefiresc de complicate și pe care mi le-aș dori simplificate și integrate în felul meu de a trăi. Lenjeria se număra printre ele. Așa s-a născut NALU, cu scopul de a nu modifica linia naturală a corpului după standarde învechite. Fără sârme, fără bureți și fără artificii decorative. NALU este și un brand care încurajează consumul inteligent, cel în care cumperi cu măsură obiecte simple, de calitate excelentă și care au un rol clar: de a-ți aduce bucurie și utilitate.", povestește Sonia Micu, fondator, potrivit glamour.ro.
A învățat design la London College of Fashion pentru a înțelege mai bine partea creativă a creării unui prous, pe lângă cea managerială. "Produsele NALU nu își propun să fie obiecte de design, nu prin asta se remarcă. O parte din ele sunt gândite de mine, altele au fost desenate de tineri designeri, cum este și Sandra Selescu.".
"Conceptul a fost schițat de mine și executat de un art director. Pentru ca mi-au trecut prin mână multe propuneri de identități vizuale de-a lungul anilor, nu a fost un proces dificil să gândesc ce s-ar potrivi cu personalitatea brandului", mai spune Sonia.
Cât despre clienți, spune că sunt foarte diferiți din punct de vedere demografic. "Sunt și cliente din agenții de publicitate, dar și din bănci. Sunt și adolescente, dar și mame, de multe ori și băieți. Ce îi unește este o preferință pentru un anumit tip estetică și de confort. Dar probabil unii dintre ei sunt cei atenți și la rolul pe care compania producătoare îl are în comunitatea lor, unde produce, ce valori are."
Comentarii