CU OCAZIA ZILEI PAMANTULUI, TOMMY HILFIGER LANSEAZA COLECTIA CAPSULA ‘ONE PLANET’
Tommy Hilfiger anunta lansarea colectiei capsula Primavara 2021 TOMMY HILFIGER ‘One Planet’ dedicata atat barbatilor cat si femeilor, creata pentru a sarbatori Ziua Pamantului, si fiind un pas in plus in ambitioasa calatorie de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger. Colectia contine piese statement realizate din materiale organice si reciclate, avand integrate mesaje pozitive fata de planeta din dorinta de a inspira decizii mai sustenabile atat de Ziua Pamantului dar nu numai. Colectia capsula ‘One Planet’ este disponibila in magazinele selectionate, la nivel global, incepand cu 15 Aprilie 2021.
„Nu exista un moment mai bun decat Ziua Pamantului pentru a ne opri din ceea ce facem si sa apreciam importanta casei noastre,” a spus Tommy Hilfiger. „Avem o singura planeta si, ca brand, recunoastem importanta protejarii ei. Prin colectia capsula „One Planet” speram sa ii inspiram pe fanii nostri sa mearga mai departe impreuna (”moving forward together”), intr-un mod mai sustenabil. Acum este momentul sa raspandim dragostea si constientizarea climatului in tot ceea ce facem.”
Campania colectiei capsula „One Planet” o are ca protagonista pe Mogli, din Berlin, care s-a dovedit a fi cu adevarat multi-talentata. Cantareata, compozitoare, producatoare de film, designer si activist, Mogli isi foloseste canalele social media pentru a milita pentru un mod de viata mai blandi - atat fata de oameni, cat si de planeta. Sedinta foto pentru campanie a avut loc in Berlin si a fost realizata de fotograful Jana Gerberding. Pentru a celebra lansarea colectiei, Mogli va prelua pagina oficiala de Instagram Tommy Hilfiger, unde va gazdui o discutie live pe 22 aprilie 2021, atunci cand are loc Ziua Pamantului.
In toata colectia, care contine pantaloni de trening super-moi, hanorace cu gluga sau la baza gatului, tricouri simple si polo, se regasesc trei elemente grafice unice pentru Ziua Pamantului. Pe treningurile realizate din material reciclat se regaseste imprimat un desen al planetei inconjurata de o multime de oameni, cu mesajul: „Viitorul este frumos, impreuna reusim” (”The Future is Bright, Together We Succeed”). In timp ce pe tricourile si hanoracele concepute in culori pastelate, emblematicul logo al brand-ului este reinventat, avand ca sursa de inspiratie mesajul „Spreading Love”.
Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger
Comentarii