Antreprenorii sociali sunt invitați la cea de-a patra ediție Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge pentru a accelera incluziunea în modă

Antreprenorii sociali sunt invitați la cea de-a patra ediție Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge pentru a accelera incluziunea în modă

Programul invită antreprenorii sociali din comunități subreprezentate istoric să-și împărtășească ideile inovatoare pentru șansa de a câștiga finanțare și mentorat.

 

Tommy Hilfiger anunță deschiderea înscrierilor pentru cea de-a patra ediție a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Programul global reflectă viziunea lui Tommy Hilfiger despre sustenabilitate  care înseamnă că Nimic nu se pierde și toată lumea este inclusă (Waste Nothing and Welcome All), amplificând și susținând noi voci în lumea antreprenoriatului social care modelează inovații importante pentru a crea un viitor mai incluziv al modei.


În conformitate cu angajamentele lui Tommy Hilfiger față de incluziune, diversitate și recunoașterea decalajului în echitate și șanse egale, persoanele din comunități subreprezentate istoric, inclusiv indigenii, oamenii de culoare (BIPOC), persoanele cu dizabilități și femeile, sunt încurajați cu tărie să aplice anul acesta. Cererile pot fi depuse până la 29 aprilie 2022, accesând următorul link: https://platform.younoodle.com/competition/th_fashion_frontier_challenge_2022


 „Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge își propune să reunească antreprenori din toate categoriile sociale, investind cunoștințe și resurse pentru a debloca puterea unică a inovațiilor lor”, a spus Tommy Hilfiger. „În calitate de antreprenor, mi-am dorit întotdeauna să construiesc un brand global de lifestyle care să facă pe fiecare să se simtă inclus – o filozofie care continuă să fie vie prin acest Challenge. Cred cu adevărat că împreună ne putem îndrepta spre un viitor care să implice o schimbare semnificativă și de lungă durată.”


Premiile acordate câștigătorilor pentru a-și dezvolta ideea lor de afaceri sunt:


  • Suma de 200.000 EUR împărțită între doi câștigători
  • Premiu suplimentar de 15.000 EUR pentru „Votul favorit al publicului”
  • Un mentorat de un an cu experții globali interni Tommy Hilfiger
  • Un an de mentorat și curs INSEAD


Tommy Hilfiger invită fanii brand-ului să participe la prima fază a Challenge-ului în calitate de Digital Judges. Aceștia vor ajuta brand-ul să restrângă toate aplicațiile în Top 50. Cei interesați sunt invitați să aplice până pe 20 aprilie 2022, accesând următorul link:

https://platform.younoodle.com/competition/consumer_vote_tommy_hilfiger_fashion_frontier_challenge_2022


Primii 50 de candidați vor fi apoi restrânși la șase finaliști printr-o procedură internă. Fiecare finalist va fi invitat să-și dezvolte în continuare planul de business cu sprijinul dedicat din partea Tommy Hilfiger și al experților externi înainte de evenimentul final. Învățând de la un pitch coach profesionist, fiecare finalist își va prezenta conceptul în fața juriului și a unui public special la evenimentul global final Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge care va avea loc la începutul anului 2023.


La Tommy Hilfiger, ne dorim să lucrăm alături de comunități pentru a stimula inovația, incluziunea și diversitatea, generând astfel schimbări de lungă durată”, a declarat Martijn Hagman, CEO, Tommy Hilfiger Global și PVH Europe. „Pe măsură ce începem cea de-a patra Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, așteptăm cu nerăbdare să vedem ce idei ies la lumină care vor sprijini comunitățile și vor ajuta la modelarea viitorului modei.”


De la înființarea sa în 2018, Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge a acordat 550.000 EUR pentru a sprijini antreprenorii globali să aducă la viață ideile lor inovatoare, astfel încât să poată face schimbări reale în comunitățile lor. Câștigătorii celei de-a treia ediții includ Lalaland, o platformă din Țările de Jos care folosește inteligența artificială pentru a genera modele sintetice personalizate și incluzive de diferite etnii și UZURI K&Y, o marcă de încălțăminte ecologică din Ruanda, care folosește anvelope auto reciclate din Africa subsahariană și angajează tineri locali. Clothes to Good, o întreprindere socială din Africa de Sud care creează oportunități de micro-afaceri și locuri de muncă pentru persoanele cu dizabilități prin reciclarea textilelor, a primit premiul Votul favorit al publicului.


Mai multe informații despre călătoria de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger, care urmărește strategia PVH Forward Fashion pot fi găsite aici: https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.


Mai multe informați despre Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, inclusiv cum se poate aplica, sunt disponibile aici: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.


Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

Comentarii

Cele mai citite

"Amintiri furate", o colecţie cu nostalgie by Constanţia Iuraşco

Young Fashion,Young People

Young Fashion,Young People

Theo Rose într-un pictorial de modă devastator de înflorit şi plin de culoare

Theo Rose într-un pictorial de modă devastator de înflorit şi plin de culoare

Snatch style, o poveste în imagini a unui serial care va deveni cult

Snatch style, o poveste în imagini a unui serial care va deveni cult

Designeri români | Ioana Ciolacu

Designeri români | Ioana Ciolacu

Promo

Ce să mănânci când ești răcit

Ce să mănânci când ești răcit

De ce ai nevoie de muzică pentru un antrenament eficient? - Lifestyle Review

De ce ai nevoie de muzică pentru un antrenament eficient? - Lifestyle Review

O fotografie imprimată, numeroase momente de bucurie

O fotografie imprimată, numeroase momente de bucurie

Exploziile emoționale - 6 aspecte esențiale despre ce sunt și cum să acționăm, oferite de psihologul american Albert J. Bernstein

Exploziile emoționale - 6 aspecte esențiale despre ce sunt și cum să acționăm, oferite de psihologul american Albert J. Bernstein

„Blestemul Insulei Oak” revine la HISTORY cu un nou sezon

„Blestemul Insulei Oak” revine la HISTORY cu un nou sezon

De ce doare capul și cum te tratezi

De ce doare capul și cum te tratezi

Reprogramarea premierei filmului „No Time To Die” pentru noiembrie 2020

Reprogramarea premierei filmului „No Time To Die” pentru noiembrie 2020

Telefonul Medicului - un ajutor destinat întregului personal din linia întâi în lupta împotriva COVID-19

Telefonul Medicului - un ajutor destinat întregului personal din linia întâi în lupta împotriva COVID-19

Răzvan Stoica & Solitude - diseară, la ora 19:00, la Radio România Muzical

Răzvan Stoica & Solitude - diseară, la ora 19:00, la Radio România Muzical

Mai multe

Balul Regățenilor are loc în această toamnă la București

Balul Regățenilor are loc în această toamnă la București

Athenaeum Summer Festival 2023 se încheie în forță cu celebra cantată Carmina Burana, pe 27 iunie

Athenaeum Summer Festival 2023 se încheie în forță cu celebra cantată Carmina Burana, pe 27 iunie

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra revin la București cu două concerte-surpriză la Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra revin la București cu două concerte-surpriză la Athenaeum Summer Festival 2023

Recitalul extraordinar al pianistei Gülsin Onay pe scena Athenaeum Summer Festival 2023

Recitalul extraordinar al pianistei Gülsin Onay pe scena Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra, pianistele Gülsin Onay și Lise de la Salle dau tonul estival al muzicii clasice și contemporane la Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra, pianistele Gülsin Onay și Lise de la Salle dau tonul estival al muzicii clasice și contemporane la Athenaeum Summer Festival 2023

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță alimentară și alimentație sănătoasă în 40 de grădinițe și școli din România

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță alimentară și alimentație sănătoasă în 40 de grădinițe și școli din România

Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări

Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări

Cât costă abonamentele de streaming pe platformele din România

Cât costă abonamentele de streaming pe platformele din România

2
Maserati Grecale, excepțional în fiecare zi

Maserati Grecale, excepțional în fiecare zi

Alfa Romeo Tonale, începutul unei noi ere

Alfa Romeo Tonale, începutul unei noi ere