Ceasuri pentru o viață mai sănătoasă
Șapte Seri a realizat un interviu cu Irina Alexandru, Channel & Consumer Marketing Manager New Markets la Fitbit. Uitați ce a ieșit!
Ai fost unul dintre fondatorii Vector Watch, iar acum te ocupi de Fitbit Ionic. De unde vine pasiunea pentru ceasuri inteligente? Mai bine spus, de unde pasiunea pentru tehnologie.
Îmi place mult ca prin tot ceea ce fac să aduc un plus de valoare comunităţii din care fac parte. Acesta este cel mai important motiv pentru care mă trezesc cu bine dispusă dimineaţa. În plus, sunt un om norocos. Fac ceea ce îmi place și pot să coordonez echipe diverse, din mai multe ţări, culturi și continente, ceea ce face ca fiecare zi la birou să fie una cât se poate de diferită.
De ce să cumpăr un produs Fitbit?
Produsele Fitbit sunt pentru noi toţi, pentru persoanele care vor să adopte un stil de viaţă mai sănătos și mai activ. De asemenea, în familia de produse Fitbit găsim câte o brăţară sau un ceas inteliegent Fitbit atât pentru sportivii amatori, cât și pentru cei de performanţă.
Produsele Fitbit ne ajută să înţelegem cât de activi sau, dimpotrivă, cât de sedentari suntem. Aplicaţia ne oferă informaţii utile, precum numărul de pași realizaţi, distanţa parcursă, caloriile consumate sau numărul de minute active dintr-o zi. Mai mult, dormind cu produsul la mână, putem să înţelegem mai bine care este calitatea somnului nostru și ciclurile de somn prin care trecem noapte de noapte. Tot cu ajutorul Fitbit putem să ne măsurăm ritmul cardiac, să contorizăm date despre alimentaţia noastră și despre câtă apă bem în fiecare zi.
Pentru persoanele ce își doresc să își ducă antrenamentele fizice la următorul nivel, Fitbit Ionic și Fitbit Ionic: adidas sunt produsele vârf de gamă. Pe lângă toate funcţionalităţile mult îndrăgite ale produselor Fitbit, Ionic are și alte caracteristici, precum: sistem GPS integrat, memorie internă pentru stocarea melodiilor preferate, antrenamente video adaptate performanţelor fiecărui utilizator, sute de aplicaţii și feţe pentru ceas și altele.
Când îţi alegi un astfel de produs - un ceas sau o brăţară inteligentă - contează foarte mult ce informaţii urmărești și ce aspecte din viaţa ta vrei să îmbunătăţești. Și cu siguranţă ai în continuare nevoie de multă disciplină. Iar aici Fitbit te poate ajuta.
Ce au în plus produsele Fitbit faţă de alte produse similare din piaţă? Vorbim de o piaţă a wearables extrem de aglomerată.
Când spunem Fitbit, ne referim la sănătate și sport. Aceasta, de altfel, este și misiunea companiei - de a transforma în mod radical viaţa oamenilor din lumea întreagă și de a le oferi, prin toate mijloacele tehnologice, posibilitatea adoptării unui stil de viaţă cât mai activ. Expertiza Fitbit în domeniu este la fel de importantă. Acum 11 ani se lansau pe piaţă primele dispozitive Fitbit pentru măsurarea numărului de pași.
În prezent, vorbim de cea mai mare comunitate de sport și sănătate din lume, cu peste 70 de milioane de produse vândute până în prezent în întreaga lume. În plus, tot ecosistemul Fitbit lucrează pentru a oferi utilizatorilor o experienţă completă, de la ceasuri și brăţări inteligente la cântarele Aria și căștile wireless impermeabile Flyer. Legat de unicitatea produselor, ne putem uita la mai mulţi parametri. Vorbim în primul rând de o tehnologie proprietară complexă, o platformă ce se axează pe sănătate și oferirea unor informaţii relevante.
Produsele Fitbit sunt compatibile cu cele mai importante sisteme de operare: iOS, Android și Windows, ceea ce oferă utilizatorilor o gamă largă de opţiuni. Tot la capitolul tehnologie, brăţările și ceasurile inteligente Fitbit au o autonomie extinsă a bateriei, între 5 și 7 zile, depinzând de fiecare model în parte.
Produsele arată bine, vin cu o gamă largă de accesorii și pot fi customizate în funcţie de stilul fiecăruia, de la brăţările alese (fie silicon, piele sau metal) până la feţele aplicate pe cadran.
Cum estimezi evoluţia ceasurilor inteligente în următorii 5 ani?
Se estimează o dublare a categoriei de ceasuri inteligente până în 2021. Fitbit tocmai a lansat primul produs în acest segment de piaţă și, în următorii ani, ne așteptăm la creșteri de până la două cifre în cele mai importante pieţe unde activăm.
Comentarii