La 30 de ani de prezență în România, Herlitz donează 2% din vânzările de ghiozdane și rucsacuri din întregul 2021 către zeci de școli din medii defavorizate
Târgu Mureș, 1 iulie 2021 – La 30 de ani de prezență în România, Herlitz anunță că va dona 2% din vânzările de ghiozdane și rucsacuri din întregul an 2021, pentru dotarea a zeci de școli din mediile defavorizate. Donațiile către fiecare unitate de învățământ vor consta în rechizite pentru fiecare elev ce studiază în școlile selectate.
“Cei 30 de ani de activitate vorbesc despre evoluția noastră și despre forța pe care am dobândit-o, într-un domeniu presărat cu multe obstacole și transformări bruște. Cum altfel putem marca primele trei decenii pe piața românească, decât oferind înapoi sprijin generațiilor care vin din urmă și care, indiferent de condițiile școlilor în care învață în prezent, reprezintă viitorul României”, declară Horațiu Nicolau, Director General Herlitz România.
Unitățile de învățământ beneficiare în cadrul campaniei “30 de ani de Herlitz în România – Alături de fiecare generație” sunt selectate cu sprijinul organizației non-guvernamentale World Vision România. În plus, orice persoană poate propune noi școli din zone defavorizate, direct pe www.herlitz.ro iar ulterior, după verificare, școlile propuse vor putea fi integrate în proiecte viitoare de CSR.
Campania, ce debutează în data de 1 iulie, va atinge etapa de dotare efectivă a școlilor la final de an, în luna decembrie. Mai mult, pentru a încuraja vânzările și a crește nivelul de donații pentru școli, între 1 iulie și 30 septembrie, orice ghiozdan și rucsac Herlitz sau Tiger achiziționat din oricare magazin din România aduce 300 de premii, prin simpla încărcare a bonului fiscal pe www.herlitz.ro.
Ghiozdanele și rucsacurile Herlitz sunt dezvoltate împreună cu medici ortopezi și respectă cele mai exigente standarde de calitate, îmbinînd atributele obligatorii – ergonomia și greutatea mai mică de 1 kilogram, compartimentarea și rezistența – cu designuri dinamice, vesele și colorate.
Statisticile primilor 30 de ani de prezență Herlitz în România
Herlitz este printre primele companii internaționale prezente în țara noastră după anul 1989 și în cei 30 de ani a fost alături de generații întregi de elevi români, de pe băncile școlii și apoi pe tot parcursul carierei lor, cu:
- Peste 1.000.000 ghiozdane și rucsacuri
- Peste 100.000.000 caiete
- Peste 3.500.000 penare și necessaire-uri (penare tip borsetă)
- Peste 2.500.000 stilouri
- Peste 13.000.000 bibliorafturi
- Peste 10.000.000 agende
- Peste 25.000.000 articole de party, picnic și decor
Experiența vastă în dezvoltarea ghiozdanelor a permis o înțelegere mai bună a comportamentului și nevoilor copiilor. Astfel, oferta variată este special concepută pentru a respecta sănătatea, educația și siguranța tuturor copiilor. Nu în ultimul rând, garanția de 2 ani oferă siguranța unui accesoriu durabil, pretabil chiar și în afara școlii, în drumeții, vacanțe sau activități sportive.
Herlitz aduce o gamă extinsă de produse inovatoare, întotdeauna sigure, non-toxice, care protejează sănătatea și dezvoltarea armonioasă a copiilor. Produsele sunt realizate în colaborare cu experți - profesori, doctori - pentru a ajuta începuturile școlare și pentru a face învățarea mai ușoară și mai plăcută.
Despre Herlitz România
Herlitz România, parte a grupului Pelikan, este unul dintre principalii jucători de pe piață în ceea ce privește instrumentele de scris și colorat, ghiozdane și rucsacuri, caiete, produse pentru birou și instrumente de scris de lux. Cu sediul central in Târgu Mures, Compania Herlitz are în prezent o echipă de peste 70 de angajati care coordonează prezența brandurilor Herlitz și Pelikan în țară și în Republica Moldova. Compania se implică activ în diverse proiecte educaționale și umanitare, încercând să genereze schimbări în bine la nivelul comunității în care își desfășoară activitatea.
Mai multe informații sunt disponibile pe www.herlitz.ro, facebook.com/herlitzromania și facebook.com/pelikan.ro.
Comentarii