Campania ''Alăptează Oriunde Oricând'' face pași importanți
''Alăptează Oriunde Oricând'' este o campanie desfăşurată în România pe reţelele de socializare, în Săptămâna Mondială a Alăptării.
În România ultimei perioade, au existat mai multe polemici care au vizat normalizarea alăptării în public. Părerile sunt destul de împărţite. Dacă una dintre tabere susţine faptul că mamele nu trebuie să alăpteze în public, fiind un gest intim şi chiar uşor de evitat din partea lor, la polul opus sunt cei care vor să normalizeze societatea cu o astfel de imagine şi care pun în balanţă binele copilului şi libertatea mamei.
În luna iulie, cu o lună înainte de celebrarea Săptămânii Mondiale a Alăptării, 2 bloggeri: Ada Chindea, Blogger & Event Planner și Diana Simion Blogger & PR Specialist, au iniţiat o campanie de marketing care susţine Alăptarea Oriunde şi Oricând are nevoie bebeluşul. Campania promovată pe reţelele de socializare a folosit 4 vizualuri puternice şi îndrăzneţe: mame care alăptau în parc, la coafor, şi chiar în Muzeul Naţional de Artă al României şi în tramvai. Mesajul central a fost: ''Alăptează Oriunde Oricând'' #mamicipetocuri.
Campania a înregistrat un ecou pozitiv pe reţelele de socializare. Pe facebook, doar pe paginile celor 2 bloguri ale organizatorilor, a fost înregistrat un reach de peste 115.000 și peste 3000 de likeuri. Campania durează până la final de săptămână.
Acţiunea este premergătoare evenimentului de susţinere a alăptării, Mămici pe Tocuri, aflat la cea de a 4-a ediţie.
''Evenimentul are ca scop creşterea notorietăţii pozitive a alăptării, oferirea unui sprijin preţios mamelor aflate la început de drum şi mai ales evidenţierea frumuseţii, atât a alăptării cât şi a mamelor care alăptează. A fost organizat pentru prima dată în anul 2013, în Bucureşti. După succesul primei ediţii, ediţia din 2014 a fost organizată atât în Bucureşti cât şi în Brasov'', ne transmite Ada Chindea.
Anul acesta, evenimentul se ţine în Bucureşti pe 4 august şi Târgovişte pe 3 August.
Comentarii