FOREO DEZVĂLUIE CELE MAI TARI TRENDURI DE BEAUTY ALE ANULUI 2019
Suntem cu toții familiarizați cu termenul K-Beauty, și aceia dintre noi cu o înclinație pentru Harajuku și cei ce știu despre J-Beauty, dar în 2019 este vorba despre C-Beauty conform brandului de frumusețe FOREO. Este un termen nou - Wikipedia nu a scris încă despre el!
Institutul FOREO și Laboratorul de Cercetare și Dezvoltare din Stockholm Suedia și Shanghai și-au prezentat rapoartele anuale de tendințe, și în timp ce unele tendințe sunt de așteptat, ne uitam la ceea ce înseamnă C-Beauty, modul în care vom asimila colagenul și modul în care mulțimea va reuși să lase deoparte ambalaje super-instagramabile pentru a folosi produsele de frumusețe preferate.
FOREO aruncă o privire asupra modului în care industria de frumusețe a primit sfaturi de la omologii săi de modă și tehnologie pentru a revoluționa 2019 și a aduce pe piață noi inovații și cele mai inteligente gadgeturi de frumusețe pe care le-am văzut până acum.
C-Beauty (frumusețea chinezească)
Diferența dintre C-Beauty, spre deosebire de K și J, este faptul că liderul chinez are la bază progresul tehnologic, aducând pe piață o modalitate nouă și modernă de a privi îngrijirea pielii. În C-beauty este vorba despre plasarea tehnologiei în spatele produselor, care este în contrast cu producătorii tradiționali, iar C-Beauty este la mile distanță față de produsele tradiționale care sunt înclinate spre această tendință. Deschiderea de noi fabrici, inovațiile noi, împingerea limitelor în tehnologia de frumusețe și fabricarea produselor mai inteligente decât am văzut vreodată, este ceea ce va face C-Beauty în industrie în următoarele 12 luni.
Sezonalitate
Cuvintele "îngrijirea pielii" și "sezonalitatea" nu merg de multe ori mâna în mână, dar exact asta vom auzi în 2019. Ca și la produsele de make-up, frumusețea sezonieră urmează să devină un lucru măreț. Da, gândiți-vă la regimuri de frumusețe potrivite anumitor anotimpurilor, cum ar fi infraroșu, măști încălzite de acoperire a feței în timpul iernii și tehnologia de răcire pentru a avea grijă de pielea noastră în timpul verii.
Frumusețea activă
În 2018, am văzut cum multe branduri de machiaj și îngrijire a pielii se îndreaptă către categoria de frumusețe activă demonstrând cum consumatorii privesc acum sănătatea și wellness-ul ca parte integrantă a regimului lor de frumusețe. Brand-uri precum Tarte a lansat o colecție de atletism pentru frumusețe și E.L.F a intrat pe acest drum cu o linie de antrenament gata pregătit, ne arată că regimurile de frumusețe nu sunt suficiente, astfel încât în 2019 vom vedea mai multe branduri care integrează frumusețea în wellness și invers. Un exemplu de acest lucru este că vom lua gadget-urile noastre de frumusețe la sala de sport, precum o perie de păr.
Dominația instrumentelor de frumusețe pentru acasă
2018 a văzut creșterea frumuseții la domiciliu, multe companii au început să lanseze soluții "la domiciliu". De la tratamente faciale la nivel de SPĂ, la soluții profunde de curățare, industria de frumusețe a făcut schimbări pentru a aduce cele mai bune facilități de spă chiar la tine în baie. Unde giganții tehnologici din domeniile stilului de viață, cum ar fi Uber și Airbnb, au inovat industria de transport și de cazare - frumusețea tehnică se apropie acum pentru a scutura cu adevărat industria frumuseții așa cum o știm. Ar putea fi asta semnalul de sfârșit al unor spa-uri scumpe și programări regulate la centrele de frumusețe?
Ambalaje instagramabile
Da, este un lucru. Dacă nu să întâmplat pe Instagram, atunci nu se întâmplă deloc.
2019 se referă la faptul că brand-urile de fumusețe își intensifică strategia. Gândiți-vă ce au făcut Glossier, Tilbury și FOREO și așteptați-vă la și mai mult. Liniile cu ediții limitate, ambalaje sezoniere și produse de frumusețe super-strălucitoare și insta-worthy vor apărea în calea ta. Dacă vă puteți distra cu feed-ul Instagramului suficient de mult, produsele vor vorbi de la sine.
Frumusețea personalizată
Coca Cola a pus numele pe sticlele sale, apoi am avut tendința de moda monografică de la fabricile de modă, precum Gucci și Burberry, dar 2019 va vedea industria de frumusețe adoptând această incursiune în personalizare. În acest an, dacă nu este personalizat, nu este bine, nu vă gândiți nici măcar la un alt instrument de frumusețe dacă nu este pre-programat să se potrivească nevoilor tale. FOREO LUNA play smart, care ia lăsat uimiți pe toți în 2018, va aduce personalizarea în fruntea tărâmului de frumusețe și va schimba modul în care ne vedem gadgeturile de frumusețe.
Super-alimente
Nici o listă de tendințe nu ar fi completă dacă Super Alimentele nu sunt prezente, și în acest an va fi vorba despre colagen ingerabil și cu Witch Hazel - un ingredient cunoscut pentru capacitatea sa de atenuare a roseții și a inflamației. A existat o creștere cu 305% a tuturor căutărilor pe Pinterest pentru witch hazel, ceea ce demonstrează o creștere a cererii. Potrivit Google Trends căutările de colagen au atins un nivel ridicat, iar China (vezi C-Beauty) se numără printre primele trei țări din lume în care cererea pentru acest lucru crește și crește.
Îmbunătățirile de frumusețe oferă o modalitate nouă și modernă de a privi îngrijirea pielii deoarece tot mai multe mărci se transformă în furnizarea de soluții la domiciliu. Trăim în timpuri noi și consumatorii doresc soluții la domiciliu pentru toate nevoile lor de frumusețe, iar brandurile trebuie să acorde atenție acestui lucru.
La Institutul FOREO, dezvoltăm în permanență gamă de produse pentru îngrijirea pielii și inovam cu noi tehnologii pentru a ne asigura că ne satisfacem nevoile clienților noștri. 2019 va fi un an extraordinar pentru frumusețea inteligentă.
Comentarii