
Cele mai noi tendinţe ale acestui an în materie de ochelari de soare

Cu ocazia „Zilei internaţionale a ochelarilor de soare”, Edel-Optics dezvăluie care sunt formele, culorile şi rafinamentele în tendinţe acestuia an.
„În această vară vom vedea peste tot ochelari de soare în modele „panto” sau „fluture”, spune Phil Thomas, specialist optician la magazinul de optică online Edel-Optics http://www.edel-optics.ro/. Atât bărbatul, cât şi femeia, poartă astfel rame rotunde, cu lentile uşor aplatizate în partea superioară. „Pentru femei trebuie să fie puţin mai mari şi mai feminini. Însă, nu sunt la fel de supradimensionaţi ca şi ochelarii de soare din vara trecută”, descrie Thomas una dintre tendinţele din acest an pentru acest accesoriu de stil de viaţă, căruia la data de 27 iunie îi este dedicată întreaga zi, chiar la nivel internaţional.
Noua tendinţă: culori mate şi lentile colorate
Pe lângă forma rotundă, variantele în culori mate joacă un rol important – se potrivesc cu maşinile cu finisaj mat, larg răspândite în acest moment. „În acest fel modelul pare mai delicat şi mai discret”, susţine specialistul optician Thomas. Un contrast total faţă de modelele cu lentile „oglindă”. În timp ce culorile albastru, portocaliu şi verde continuă să domine, în acest an se poartă o aşa-numită „oglindă în degrade”, lentila este mai transparentă adică înspre partea inferioară. Deci, o mică rază de speranţă pentru toţi cei care încearcă neapărat să privească în ochii interlocutorului lor.
Piaţa de nişă: ochelari de soare durabili
Conform celor spuse de expertul Phil Thomas de la Edel-Optics, apare o nouă tendinţă şi în ceea ce priveşte materialele utilizate. Rama unei perechi de ochelari de soare din anul 2016 nu mai este confecţionată doar dintr-o singură componentă. Astfel, o parte din braţ este făcută din mase plastice, cadrul fiind metalic. În mod speciali pentru vegani, în acest an există ochelari la care producătorii nu au folosit deloc produse de origine animală. În schimb, accentul se pune pe lemnul tratat fără cusur. „De altfel, această piaţă este încă foarte modestă”, spune Thomas.
Cei care preferă să meargă la sigur, se decid asupra modelelor clasice, precum ochelarii „pilot” de la Ray Ban. Concernul producător de ochelari a reunit în acest an cele două modele Round Metal şi Club Master în modelul Club Round, care poate fi combinat chiar şi cu lentile colorate. „Deoarece s-a căutat adânc în cufărul cu tendinţe”, îşi exprimă opinia opticianul online Thomas.
În cazul firmei Gucci sunt prezente modele florale şi celebra combinaţie verde-roşu, imortalizată în braţele ochelarilor. Pe de altă parte, Versace îşi plasează în acest an sigla, capul Medusei, în partea din faţă a ochelarilor. În anul 2016 sosesc ochelari apreciaţi şi de la casa Burberry ‒ „care în mod normal nu este un designer recunoscut de ochelari, însă în ascensiune în acest sezon”, remarcă Thomas. Şi chiar şi ochelarii bunicii vor fi readuşi la viaţă din ce în ce mai frecvent, cu ajutorul noilor lentile şi a micilor retușuri de înfrumuseţare.
Mai multe informaţii pe: www.edel-optics.ro
Comentarii