Noul DISCOVERY, cel mai versatil SUV Land Rover
Noul DISCOVERY îmbină un design revoluţionar cu o versatilitate ingenioasă și abilităţile inegalabile Land Rover.
Designul exterior al vehiculului este o reinterpretare revoluţionară a unui Discovery pentru generaţia următoare și prezintă un nou standard de rafinament. Plafonul special și linia laterală ascendentă spre spate conferă noului Discovery un stil autentic, ușor de recunoscut. Sofisticat și modern, noul Discovery este unul dintre cele mai elocvente exemple ale designului modern britanic. Designul îndrăzneţ și suprafeţele îngrijite ale interiorului sunt completate de atenţia acordată detaliilor care pun în valoare materialele premium. Utilizarea materialelor precum pielea premium, lemnul veritabil și finisajele metalice, alături de prelucrarea exactă, creează o ambianţă modernă și plăcută.
Cele 7 scaune pentru adulţi ale noului Discovery sunt cel mai bun exemplu de confort și versatilitate. Rabatarea inteligentă a scaunelor permite configurarea rândurilor 2 și 3 de scaune, prin butoanele din portbagaj sau direct de pe ecranul tactil principal.
Modelul beneficiază de cele mai noi tehnologii și sisteme multimedia, pentru a asigura cel mai înalt nivel de performanţă, conectivitate și informare. Clienţii pot alege dintr-o multitudine de echipamente, de la gama de sisteme audio Meridian™ la inovaţii precum InControl Touch Pro și sistemele ingenioase de asistenţă la condus, parcare și tractare.
Noul model oferă performanţe superioare, cu ajutorul gamei de motoare rafinate diesel și pe benzină. Motorul avansat Ingenium de 2.0 litri este primul Diesel cu 4 cilindri utilizat pe un Land Rover de clasă mare. Toate motoarele diesel și pe benzină ale noului Discovery sunt cuplate la transmisia automată ZF cu opt trepte, avansată, controlată electronic, reglată de inginerii Land Rover pentru a îmbina schimbarea lină a treptelor cu un răspuns foarte rapid. Cele opt rapoarte strâns etajate permit o schimbare aproape imperceptibilă a treptelor de viteză.
Noul Discovery a fost proiectat pentru a asigura o experienţă la volan incitantă, confortabilă și sigură, minimizând oboseala șoferului. Confortul excepţional la rulare este susţinut de servodirecţia asistată electric, iar controlul la frânarea în curbe permite menţinerea stabilităţii, prin modularea presiunii generate la apăsarea pedalei de frână. Controlul dinamic al stabilităţii (DSC) monitorizează comportamentul dinamic al vehiculului și intervine dacă constată că vehiculul nu răspunde la comenzile șoferului. Acesta asigură noului Discovery un comportament rutier echilibrat și sigur, atât pe drumuri asfaltate, cât și în teren accidentat.
Controlul la înaintarea în teren accidentat (ATPC) este un sistem modern, disponibil opţional, care permite șoferilor să seteze și să menţină o viteză constantă în condiţii dificile. Acesta funcţionează la fel ca un sistem de control al vitezei de croazieră, între 2 și 30 km/h, și permite concentrarea exclusivă asupra direcţiei și parcurgerii traseului printre obstacole. Noul Discovery a fost testat în condiţii extreme de temperatură, de la drumurile îngheţate din Arjeplog, Suedia, la nisipul nemilos al deșertului din Dubai, pentru a face faţă tuturor stilurilor de condus, condiţiilor de drum și temperaturilor.
Comentarii