Noile BMW X3 și BMW seria 6 Gran Turismo debutează pe piaţa din România
BMW X3 are o lungă carieră în România, prin Automobile Bavaria Group: din 2003 până acum s-au vândut peste 4.000 de bucăţi. Deci cincisprezece ani de X3 și peste douăzeci de ani de BMW în România pentru Automobile Bavaria, care sunt aici din 1994. Ce vremuri! 1994! Pe atunci aveam o generaţie de aur la fotbal. Printre primii fotbaliști români cu BMW-uri. Acum BMW-urile fotbaliștilor sunt și mai bune decât cele de acum douăzeci și cinci de ani. Problema este că fotbaliștii... Dar asta este o altă discuţie!
La eveniment au fost Nina Cătă și Claudiu David, traineri BMW, care au prezentat noutăţile tehnologice de pe cele două modele. Vă amintim că pilotul Claudiu David este cel care a reușit să traverseze România în lung și-n lat cu un BMW seria 5, înregistrând un record de consum. La eveniment au fost și ambasadorii BMW: celebrul violonist Alexandru Tomescu, Ilie Năstase, Andreea Marin, Adela Popescu sau Radu Vâlcan.
BMW X3,
a cărui lansare în România a coincis cu lansarea mondială, are preţuri începând de la 40.200 de euro fără TVA și poate fi găsit în reţeaua de dealeri Automobile Bavaria din Timișoara, Sibiu, București, Brașov, Constanţa sau Cluj. Noul X 3 are cel mai bun coeficient aerodinamic din segment, de numai 0,29, și cea mai mică masă (BMW xDrive 2.0d are doar 1.825 kg). Distribuţia greutăţii este de 50:50 între cele două punţi. În cei 15 ani de carieră, X3 a fost vândut la nivel mondial în 1,5 milioane de exemplare.
Seria 6 Gran Turismo
Seria 6 avea până recent un Coupé și un „Coupé cu patru uși”. Seria 6 Gran Turismo este pentru seria 6 ce a fost, acum mulţi ani, același concept de Gran Turismo pe platforma seriei 5. O limuzină destul de mare cu hayon. Adică vă puteţi lua și câinele în portbagaj. Mă rog, la cât este de mare, cred că vă puteţi lua câinii, adică o haită de gonitori, cam cum vedem noi la televizor că au unii oameni la vânătorile astea de sezon. Oricum, portbagajul este imens, având 610 litri sau 1.800 litri cu bancheta spate rabatată. În ultima configuraţie se pare că puteţi urca în spate nu doar câinii de vânătoare, ci și mistreţii împușcaţi. Noul Gran Turismo are suspensie pneumatică, dotare care până acum se găsea doar pe seria 7. Imperial! Coeficientul aerodinamic a scăzut de la 0,29 la 0,25. Noul Gran Turismo este mai ușor cu 150 kg faţă de predecesorul său, seria 5 Gran Turismo, și cu 21 mm mai jos. De asemenea, înălţimea la portbagaj este mult mai mică, ceea ce face silueta modelului mult mai fluidă. Plafonul panoramic are o suprafaţă vitrată de aproape un metru pătrat (0,95 metri pătraţi, cu dimensiunile 1.065 mm x 900 mm). Suspensia pneumatică reduce garda la sol cu 10 mm la viteze de peste 120 km/h sau la alegerea unui mod de condus sportiv.
Tablouri, stilouri și Ilie Năstase
Lansarea celor două modele a îmbinat tehnologia cu arta. În jurul lui Gran Turismo seria 6 au fost expuse cinci lucrări de artă și o serie de stilouri de lux personalizate cu numele lui Ilie Năstase. Asta în timp ce X3 a fost însoţit de cinci tablouri și o colecţie de ceasuri. Pe final a cântat trupa Jazz Fusion, o îmbinare de clasic cu electrosound și jazz funk. Așa au debutat X3 și seria 6 Gran Turismo în România, la Automobile Bavaria. Așteptăm cu interes lansarea noului Rolls-Royce Phantom, având în vedere că Automobile Bavaria este singurul dealer din sud-estul Europei care deţine un service autorizat Rolls-Royce. Mă gândesc că este un service de schimbat uleiul și filtrele, că Rolls-Royce oricum nu prea se strică. Până atunci o să ne bucurăm de BMW X3 și BMW Seria 6 Gran Turismo.
Comentarii