Un nou proiect de Gaming marca KFC: Killer Discounts aduce brandul mai aproape de comunitatea de gameri din România

Un nou proiect de Gaming marca KFC: Killer Discounts aduce brandul mai aproape de comunitatea de gameri din România


KFC România s-a remarcat de-a lungul timpului drept unul dintre brandurile pentru care inovația este o parte importantă a strategiei de business. Tocmai de aceea, anul trecut, KFC a făcut o mișcare inedită și a decis să investească în comunitatea de gaming din România, prin lansarea platformei KFC Arena.


În 2020, KFC a continuat inițiativele destinate comunităților de gaming din țară și a lansat un nou proiect – Killer Discounts, care a reunit, de data aceasta, pasionații de Fortnite, într-o competiție desfășurată între 5 streameri din România și fanii KFC.



Evenimentul a avut loc pe 26 ianuarie, fiind prima competiție de Fornite Battle Royal din România care a putut fi vizionată atât pe canalele streamerilor parteneri, cât și pe canalul de YouTube KFC România. Jucătorii au avut posibilitatea de a intra în competiție, atât online, cât și offline  (la Nexus Gamers Pub, locul unde s-a desfășurat competiția), aceștia fiind aleși în urma înscrierii în prealabil pe www.kfc.ro/killerdiscounts. În total, au participat 600 de jucători, alături de 5 nume mari de streameri din jurul comunității de Fortnite, care s-au alăturat inițiativei KFC: ZappyTV, Skaaro, Zuarim, SpeezyX9, Mitzuu. 3.000 de oameni s-au conectat pentru a urmări live evenimentul, 5.630 de ore de streaming fiind vizionate pe parcursul competiției Killer Discounts.



Competiția de Fortnite marca KFC și Nexus Gaming s-a desfășurat în 2 etape:

  • 14 – 22 ianuarie: perioada de înscrieri pentru participarea live la eveniment, pe www.kfc.ro/killerdiscounts,  în cadrul căreia s-au înscris 4.600 de persoane
  • 26 ianuarie: competiția propriu-zisă, compusă din 6 sesiuni de joc. În cadrul fiecărei sesiuni, cu o durată de aproximativ 30 de minute, au participat câte 100 de persoane: 5 streameri, jucătorii care au fost prezenți la eveniment și fanii KFC care s-au conectat online, prin obținerea unei chei de joc comunicate atât pe livestream-ul de pe canalul KFC România, cât și pe canalele streamerilor implicați in proiect.


Finaliștii fiecărei sesiuni s-au bucurat de premii care au constat în: vouchere KFC și obiecte personalizate.



„Killer Discounts, noua inițiativă semnată KFC România, reprezintă continuarea strategiei de implicare în domenii atipice unui brand din industria de food service. Prin intermediul acestui proiect, desfășurat în luna ianuarie, ne-am propus să  ne apropiem și mai mult de consumatorii din comunitățile de gaming și să le oferim oportunități de entertainment și un cadru competițional. Continuarea parteneriatului cu Nexus Gaming reprezintă un pas firesc în acest context, întrucât reunește perfect expertiza lor valoroasă în domeniul gaming-ului din România cu entuziasmul KFC de a face parte dintr-o comunitate pasionată de tehnologie și entertainment. În plus, încercăm de fiecare dată să venim în întâmpinarea consumatorilor cu produse și oferte special create pentru ei. Succesul pe care l-am înregistrat deja cu cele două evenimente de gaming organizate ne motivează să continuăm în această direcție și, cu siguranță, planurile noastre nu se opresc aici”, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group. 


Pentru informații despre noutăţile pregătite de KFC, accesaţi pagina de Facebook, pagina de Instagram și site-ul www.kfc.ro.


Despre Sphera Franchise Group S.A.

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria de food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de franciză brand-urile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.


În România, lanţul de restaurante KFC numără 82 de unități atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Arad, Botoşani, Cluj-Napoca, Oradea, Suceava, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează două restaurante la Chişinău, Republica Moldova și 16 în Italia.

Comentarii

Mai multe

Balul Regățenilor are loc în această toamnă la București

Balul Regățenilor are loc în această toamnă la București

Athenaeum Summer Festival 2023 se încheie în forță cu celebra cantată Carmina Burana, pe 27 iunie

Athenaeum Summer Festival 2023 se încheie în forță cu celebra cantată Carmina Burana, pe 27 iunie

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra revin la București cu două concerte-surpriză la Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra revin la București cu două concerte-surpriză la Athenaeum Summer Festival 2023

Recitalul extraordinar al pianistei Gülsin Onay pe scena Athenaeum Summer Festival 2023

Recitalul extraordinar al pianistei Gülsin Onay pe scena Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra, pianistele Gülsin Onay și Lise de la Salle dau tonul estival al muzicii clasice și contemporane la Athenaeum Summer Festival 2023

Wynton Marsalis și Jazz at Lincoln Center Orchestra, pianistele Gülsin Onay și Lise de la Salle dau tonul estival al muzicii clasice și contemporane la Athenaeum Summer Festival 2023

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță alimentară și alimentație sănătoasă în 40 de grădinițe și școli din România

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță alimentară și alimentație sănătoasă în 40 de grădinițe și școli din România

Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări

Rose Home: țintă de afaceri mai mare cu 30% în 2023 din produsele HoReCa, online-ul aduce 40% din vânzări

Cât costă abonamentele de streaming pe platformele din România

Cât costă abonamentele de streaming pe platformele din România

2
Maserati Grecale, excepțional în fiecare zi

Maserati Grecale, excepțional în fiecare zi

Alfa Romeo Tonale, începutul unei noi ere

Alfa Romeo Tonale, începutul unei noi ere

Cele mai citite

Între 7 și 11 decembrie,  ajutoarele lui Moș Crăciun te inspiră să alegi cadourile potrivite la Romexpo

Între 7 și 11 decembrie, ajutoarele lui Moș Crăciun te inspiră să alegi cadourile potrivite la Romexpo

Sieranevada și Câini, marii câștigători la Premiile Gopo 2017

Sieranevada și Câini, marii câștigători la Premiile Gopo 2017

Sunt @serbanlorena și iubesc tot ce înseamnă fashion/beauty și dans - Portret de TikToker

Sunt @serbanlorena și iubesc tot ce înseamnă fashion/beauty și dans - Portret de TikToker

„Surpriza de Nepreţuit™” marca Mastercard făcută unui fan Alternosfera la Electric Castle

„Surpriza de Nepreţuit™” marca Mastercard făcută unui fan Alternosfera la Electric Castle