ProFm lansează campania de imagine ''Ești bine cu ProFM''
ProFM, unul dintre cele mai iubite posturi de radio din România, împlinește luna aceasta 24 de ani. ProFM a început ca radioul Generației Pro și au ajuns astăzi radioul generației Facebook. Dacă în trecut difuzau piese ale artiștilor precum Ozone, în prezent realizează petreceri cu artiști cunoscuți pe Casa Poporului. Elementul care i-a definit încă de la început, a fost muzica bună, iar cu ajutorul ei au influențat povestea unei întregi noi generații.
ProFM a fost și a rămas radioul distracției ''made in România'' pentru că au difuzat și mulți artiști români, s-au distrat și au trăit alături de ascultătorii lor.
De la aceste idei a pornit și noua campanie de imagine ''Ești bine cu ProFM'' concepută și implementată de un nume vechi al publicității românești, Andrei Fodolică.
Campania ''Ești bine cu ProFM'' pleacă de la un insight simplu dar neglijat. Muzica care îți place îți schimbă mood-ul în bine. Și unde e mai potrivit și necesar acest schimb de percepție al cotidianului, decât în oraș.
La oraș, în special în București, lumea e încordată, claxoanele se aud mai des ca râsetele, orele de vârf în mijloace de transport sunt mici lecții de supraviețuire, puținele piste de bicicliști sunt mai populate cu mașini parcate decât cu tineri grăbiți pe două roți care își strigă indignarea pe câte o rețea socială, mâncarea la minut vine mai mult rece decât caldă acasă ori la birou, parcagiii agasanți sunt mai numeroși ca locurile de parcare și multe alte probleme ce te fac să strâmbi din nas.
Iar atât timp cât depășesc puterea ta ori cea colectivă de schimbare, nu ai ce să faci decât să le accepți. Muzica îți pornește buna dispoziție si te ajută să ignori relele cotidiene care ți se întâmplă. Odată cu soarele primăvăratic, dă drumul la radio și fredonează orice îți place și să nu uităm că sunt o mulțime de motive să zâmbim, și să ignorăm tot ceea ce nu ne place. Ești bine când muzica e bună.
Primele două execuții ale campaniei, ''autobuzul'' și ''biciclistul'', vor fi expuse în București pe OOH, tranzit și digital.
Echipa care s-a implicat în realizarea campaniei “Esti bine cu ProFM” este formată din Andrei Fodolică (creative-fodolica.ro), Nicolae Burcă (ginphoto.ro - fotograf) și o parte din echipa ProFM - Alexandra Neagoie, Ramona Simon, Daniel Iorga, Marius Dobre.
Odată cu lansarea acestei campanii și cu aniversarea a 24 de ani de ProFM în România, se relansează site-ului www.ProFM.ro, locul în care se strâng toate momentele unice on-air, dar și exclusivități video, fun și multă muzică nouă.
Noul site vine cu o nouă prezentare grafică, dar şi cu o nouă structură de conţinut. Noul design exprimă mai bine personalitatea actuală a brandului ProFM, interfaţa fiind simplă, clară şi uşor de utilizat.
Pentru mai multe detalii vizitați www.ProFM.ro.
Comentarii