
Digi FM are logo nou. Ca să știi.

Toamna aceasta este plină de vești excelente despre DigiFM, radioul A.C. național, cu una dintre cele mai mari rețele private din România. Audiențe remarcabile, o echipă puternică, pornind de la matinalul Prima Ediție, cu Bogdan Miu și Cătălin Striblea, până la "Interactiv"-ul Lucian Mîndruță, campanii și concursuri apreciate de ascultători și invitați pe gustul tuturor românilor!
În prag de aniversare a doi ani de la lansare, DigiFM se mândrește cu un departament de știri care se ține de promisiunea de a livra primul, la fiecare 30 de minute, cele mai noi și importante evenimente și informații pe interesul ascultătorilor și cu un playlist făcut pentru urechile celor care îi ascultă, cu piese ușor de recunoscut și de fredonat- piesele pe care le cunoașteți de o viață, alături de noutățile sezonului.
Sloganul "Ca să știi" este și el susținut de programe, pornind de la buletinele breaking news, până la relevanța știrilor pentru ascultătorii noștri, denumirea și familiaritatea pieselor și informațiilor din orice domeniu.
În toamna lui 2017, Digi completează sloganul "Ca să știi" cu haine noi, prin noul logo al radioului.
Noul logo păstrează fontul distinctiv al familiei Digi. Schimbarea se remarcă în paleta coloristică și vine în sprijinul content-ului postului de radio.
Ciprian Olaru, cel care semnează noul logo, spune că "Noul logo DigiFM punctează breaking news-ul, plin de valori media importante, atât de asimilate și naturale națiunii, punctează acest break rush care face urechile să ciulescă și inimile să pulseze."
Alături de el, Cătălin Ivan, directorul postului de radio DigiFM adaugă "Conform raportului anual Reuters Digital News, în 2017, Digi24 și Digi24 online sunt între primele cele mai accesate surse de știri din România. Asocierea lui Digi FM cu Digi24 a fost de la bun început una reușită și încrederea în brand a fost asimilată rapid. Însă același raport mai spune că radioul este un mediu de două ori mai puțin accesat pentru știri decât tv-ul sau online-ul.
Știind și că timpul mediu de ascultare a unui radio de știri este mic, Digi FM a fost nevoit să fie omologul pe radio al lui Digi 24 în proporție de numai 16%. Proporția trebuia transpusă și vizual pentru că siglele erau aproape identice și puteau crea cu ușurință confuzii legate de conținutul radioului. Au existat chiar cazuri în care ascultători de radio au răspuns în chestionarele de audiență că au ascultat radio Digi 24, acestea fiind confuzii pe care trebuie să le oprim."
Comentarii